پاسخ تهران به اتهام زنی نقش ایران در ترور ترامپ سخنگوی وزارت امورخارجه: آمریکا به برجام بازگردد؛ پاسخ متناسب خواهیم داد نماینده ایران در شورای امنیت: خروج یک جانبه آمریکا از برجام به زیان همه بود+فیلم جزئیات تازه از مذاکرات میان گروه‌های فلسطینی حماس و فتح به میزبانی چین مراسم عزاداری شام غریبان در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب + فیلم و تصاویر ادعای اسرائیل درباره بازداشت سه صهیونیست به اتهام همکاری با ایران راهکار موقت چین و فیلیپین برای جلوگیری از جنگ گسترده | خط تماس میان رؤسای جمهور آتش‌سوزی گسترده در بغداد (۲۶ تیر ۱۴۰۳) رهبر انصارالله به عربستان هشدار داد ویدئو | روضه‌ عصر عاشورا به روایت آیت‌الله خامنه‌ای حضور سه میلیون پناهجوی افغان در پاکستان ممنوعیت ضبط نشست‌های امنیتی به دستور نتانیاهو آخرین اخبار از روند بررسی و پیشنهاد اعضای هیئت دولت چهاردهم (۲۶ تیر ۱۴۰۳) مراسم عزاداری شب عاشورا با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد+تصاویر علت شنیده شدن صدای تیراندازی در حرم شاهچراغ شیراز چه بود؟ | وضعیت حرم آرام است+ فیلم (۲۵ تیر ۱۴۰۳) پزشکیان: نباید به نام امام حسین (ع) تابع هوای نفس و غرور و تکبر شویم‌ واکنش مهدی چمران به شایعه فساد پُست فروشی در شهرداری تهران ۸ ملوان ایرانی محبوس در زندان‌های قطر آزاد شدند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) وقوع حادثه جدید دریایی در سواحل یمن (۲۵ تیر ۱۴۰۳) بشار اسد به درخواست دیدار اردوغان با او واکنش نشان داد
سرخط خبرها

رییس جمهوری چین با ارسال پیامی به همتای ایرانی خود؛ حمایت چین از تلاش‌های ایران در مبارزه با کرونا

  • کد خبر: ۲۰۹۹۸
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
رییس جمهوری چین با ارسال پیامی به همتای ایرانی خود؛
حمایت چین از تلاش‌های ایران در مبارزه با کرونا
«شی جین پینگ» رییس جمهوری چین با ارسال پیامی به حسن روحانی اعلام کرد چین از تلاش‌های ایران در مبارزه با کرونا حمایت می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از روزنامه چاینا دیلی، رییس جمهوری چین در این پیام ضمن اظهار همدلی و همراهی با مردم ایران، آمادگی کشورش برای انتقال هرگونه تجربیات در زمینه مبارزه با ویروس کرونا به ایران را اعلام کرد.

رییس جمهوری چین همچنین با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای به روسای جمهوری ایتالیا و کره جنوبی با مردم و دولت‌های این دو کشور نیز اظهار همدردی کرد.

ویروس کرونا اواسط ماه دسامبر ۲۰۱۹ (اواخر آذر) در ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

این ویروس در دو ماه گذشته بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه را درگیر کرده است شمار جان باختگان ویروس کرونا تا کنون در جهان به پنج هزار و ۴۳۶ نفر و آمار مبتلایان هم به ۱۴۵ هزار و ۶۸۶ نفر رسیده است.

شمار کل مبتلایان به کرونا در چین به ۸۰ هزار و ۸۲۴ تن و شمار کسانی که به دلیل ابتلا به این ویروس جان باخته اند هم به  سه هزار و ۱۸۹ نفر رسیده است.

در ایران نیز تا کنون ۱۱ هزار و ۳۶۴ تن به کرونا مبتلا شده و ۵۱۴ نفر هم جان باخته اند در ایتالیا هم ۱۷ هزار و ۶۶۰ نفر به کرونا مبتلا و یک هزار و ۲۶۶ تن نیز فوت شده اند.

منبع: ایرنا

 

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->