قیمت امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | کدو حلوایی در بازار چند؟ سقف دریافت بنزین با کارت سوخت شخصی تغییر کرد (۱۵ مهر ۱۴۰۳)  خبری جدید برای صاحبان خودروهای فرسوده سقوط از درخت گردو بلای جان هرساله باغداران وزیر اقتصاد: گزارشی از عادی‌سازی پرونده ایران در FATF به رئیس‌جمهور ارائه کردم درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی اینفلوئنسر‌های ایرانی اینستاگرام بسته ۱۷ اقدام بورس برای رشد بازار تا پایان ۱۴۰۳ آخرین وضعیت تولید گاز برای زمستان ۱۴۰۳ پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۵ مهر ۱۴۰۳) هواپیمایی امارات استفاده از «پیجر» را ممنوع کرد ۳ آزمون کشوری توسط سازمان سنجش ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود به‌زودی قیمت خرید تضمینی برنج ابلاغ می‌شود بازگشت دوباره تالار مجازی بورس (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آیا زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد؟ کود‌های کشاورزی بر اساس الگوی کشت شهرستان‌های خراسان رضوی توزیع می‌شود بسیاری از کارگاه‌های مشاغل سخت و زیان‌آور مشمول طرح طبقه‌بندی نیستند قیمت رسمی ۲۰ قلم کالای اساسی اعلام شد برداشت زعفران از مناطق سردسیر خراسان رضوی آغاز شد | هنوز زعفران نوبرانه به بازار عرضه نشده است درخواست جامعه کارگری از مجلس: هرچه سریع‌تر تحقیق در خصوص اموال سازمان تأمین اجتماعی را آغاز کنید پیش‌بینی حجم و نرخ رشد نقدینگی تا پایان سال ۱۴۰۳ ادامه فشار عرضه کنندگان در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۴ مهر ۱۴۰۳) فرونشست در کمین ۳۵۹ دشت کشور شرایط فروش اقساطی X ۵۵ پرو مدیران خودرو با اقساط بلندمدت از امروز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + جزئیات نوسازی ۸ هزار ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال ۱۴۰۲ | اسقاط بیش از ۱۶۰ هزار خودرو در سال ۱۴۰۳ یک پیش‌بینی دیگر از آینده قیمت ارز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) «در صورت افزایش حقوق کارگران، کارفرما‌ها کارگران مازاد را اخراج خواهند کرد» یک نظریه اشتباه است
سرخط خبرها

بازار خودرو تهران تعطیل شد

  • کد خبر: ۲۱۰۲۳
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
بازار خودرو تهران تعطیل شد
بررسی بازار خودروی پایتخت و نمایشگاه‌های خودرو حکایت از رکود کامل و تعطیلی خرید و فروش‌ها در این روز‌ها دارد که دلیل اصلی آن شیوع ویروس کرونا و پرهیز مردم از حضور در بازار و مناطق شلوغ است.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی پایتخت اظهار داشت: این روز‌ها همه مسوولان مردم را به خانه نشینی دعوت می‌کنند، به همین دلیل مراجعات به بازار خودرو و همچنین نمایشگاه‌ها به حداقل خود رسیده است.

 

وی یادآور شد: خرید خودرو مستلزم رفتن به اماکن شلوغ، گرفتن برگه کارشناسی، مراکز تعویض پلاک، دفترخانه‌ها و ... است، اما شیوع کرونا سبب شده شاهد کمترین مراجعه به این نقاط برای خرید و فروش خودرو باشیم.

 

این مقام صنفی گفت: رکود خرید و فروش‌ها سبب شده از ابتدای اسفند ماه تاکنون کاهش متوسط بیش از ۱۰۰ میلیون تومانی خودرو‌های وارداتی، افت ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومانی خودرو‌های مونتاژی و کاهش تا ۲۰ میلیون تومانی خودرو‌های داخلی را شاهد باشیم و این روند کاهشی همچنان ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: این روز‌ها تقاضا برای انواع کالا‌ها از جمله خودرو کاهشی شده، اما فروشندگانی که پول لازم باشند احتمال دارد با قیمت‌های بسیار پایین‌تر از قیمت‌های بازاری خودروهایشان را بفروشند.

 

موتمنی به طور نمونه از پراید مثال زد که این روز‌ها در بازار ۶۱ میلیون تومان قیمت دارد، اما برخی با چانه زنی ۵۵ میلیون تومان نیز موفق به خرید شده اند؛ بر این اساس فروشنده در بازار زیاد بوده، اما تقاضا بسیار پایین است و خریداران واقعی می‌توانند با صبر و حوصله بیشتر با قیمت‌های مناسب‌تری به خرید اقدام کنند.

 

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مردم به سلامتی شان اهمیت می‌دهند تقاضا‌ها در حداقل خود است، بازار نیازمند آرامش است و کرونا امروز تاثیر خود را روی بازار خودرو گذاشته و همه منتظرند چه زمانی از شر این بیماری خلاصی خواهیم یافت؟

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->