«فرشته حسینی» بهترین بازیگر جشنواره فیلم اوترانتو شد مدیران چهار بخش جشنواره تئاتر کودک‌ونوجوان معرفی شدند + اسامی آلبوم موسیقی «ناتمام» مجازی شد فلسطین در راه جشنواره فیلم شارجه ۲۰۲۴ معرفی مدیران بخش ویژه جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) نقش آفرینی کیلین مورفی در نسخه سینمایی «پیکی بلایندرز» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ فیلم‌های مستند راه‌یافته به جشنواره فیلم‌کوتاه تهران معرفی شدند اسامی ۴۹ فیلم سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان اعلام شد | راهیابی ۳ فیلم داستانی و کوتاه از مشهد پوستر هفته ملی کودک منتشر شد پخش سریال «رستاخیز تفنگ‌ها» با موضوع مقاومت مردم سوریه و لبنان درخشش «پیانو» در یک جشنواره کانادایی «پدر قهوه» جدیدترین سریال نمایش خانگی مهران مدیری جدال «هیو جکمن» و «رایان رینولدز» برای میزبانی از مراسم اسکار اعضای شورای سیاست‌گذاری چهلمین جشنواره موسیقی فجر را بشناسید «آوای ابرها» در راه جشنواره فیلم کودکان مارانو کریس کریستوفرسون، خواننده معروف آمریکایی، درگذشت
سرخط خبرها

۵ چهره ملی رسانه‌ای در نمایشگاه رسانه‌های ایران تجلیل خواهند شد

  • کد خبر: ۲۱۰۴۵۷
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
۵ چهره ملی رسانه‌ای در نمایشگاه رسانه‌های ایران تجلیل خواهند شد
پنج چهره ملی رسانه‌ای در نمایشگاه رسانه‌های ایران تجلیل می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز فرشاد مهدی‌پور ـ معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ در نشستی که صبح امروز ـ سه‌شنبه ـ ۱۷ بهمن ماه برگزار شد، توضیحاتی را درباره نمایشگاه رسانه‌های ایران اعلام کرد.

او در بخشی از سخنانش از شرکت حدود ۶۰۰ رسانه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران خبر داد و اینکه فرآیند ثبت‌نام قطعی به‌زودی انجام می‌شود.

توجه به انسان رسانه‌ها و دانش‌بنیان‌های حوزه رسانه

مهدی‌پور با اشاره به توقف بعضی رویداد‌های فرهنگی در دوران کرونا، در این زمینه به نمایشگاه مطبوعات اشاره کرد که حالا پس از ۶ سال با عنوان نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار می‌شود.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از توجه به گروه‌های تولید محتوا و دانش‌بنیان‌های حوزه رسانه و همچنین «انسان رسانه‌ها» و فعالان حوزه خبر در نمایشگاه امسال خبر داد.

راه‌اندازی بخش غزه و حضور چهره‌های رسانه‌ای جهان

راه‌اندازی بخش ویژه «غزه» هم در دستور کار نمایشگاه رسانه‌های ایران است که بر اساس آن نمایندگانی از رسانه‌های مختلف جهان حضور خواهند داشت. همچنین از تعدادی چهره رسانه‌ای خارجی با هدف آموزش برای حضور در نمایشگاه دعوت شده است.

مهدی‌پور گفت: بخش دیگر نمایشگاه، رسانه‌های بین‌الملل است که با توجه به تحولات منطقه و طوفان‌الاقصی غرفه ویژه‌ای به این منظور در نظر گرفته شده و رسانه‌های بین‌المللی از قطر، قطر، ترکیه و همچنین کشور‌های اروپایی حضور پیدا خواهند کرد.

معاون امور رسانه‌ای وزارت ارشاد درباره برگزاری کارگاه‌های تخصصی در جریان نمایشگاه امسال هم چنین اظهار کرد: تعداد قابل توجهی نشست تخصصی با موضوع هوش مصنوعی، سواد رسانه، کتاب‌های رسانه‌ای، اقتصاد رسانه و انتقال تجارب روزنامه‌نگاری در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

تاثیر نمایشگاه رسانه‌ها بر انتخابات

نمایشگاه رسانه‌های ایران ۱۴۰۲ از ۲۹ بهمن ماه به مدت چهار روز در مصلی تهران آغاز به کار می‌کند و این تاریخ یک هفته مانده به انتخابات است.

بر این اساس در نشست خبری نمایشگاه، پرسشی درباره تاثیر نمایشگاه رسانه‌های ایران بر حضور و مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو پرسیده شد که مهدی‌پور چنین پاسخ داد: نمایشگاه رسانه‌ها در برگزاری پرشور انتخابات اثرگذار خواهد بود و به تبادل ایده‌ها و نظر‌ها خواهد انجامید. حوزه‌های رسانه‌ای هم پیش‌بینی لازم را در این زمینه کرده‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->