ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

معرفی فیلم «قلب رقه» اثر خیرالله تقیانی‌پور + بازیگران، خلاصه داستان و تیزر

  • کد خبر: ۲۱۰۵۵۶
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
معرفی فیلم «قلب رقه» اثر خیرالله تقیانی‌پور + بازیگران، خلاصه داستان و تیزر
فیلم «قلب رقه» بر اتفاقات چند سال اخیر سوریه متمرکز شده و درباره محور مقاومت و رویداد‌های منحصر به فردی است که در این عرصه اتفاق می‌افتد.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم سینمایی «قلب رقه» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه کنندگی سعید پروینی برای حضور در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آماده نمایش شد.

معرفی فیلم «قلب رقه» اثر خیرالله تقیانی‌پور+بازیگران،خلاصه داستان+تیزر

درباره کارگردان

خیراله تقیانی پور نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر متولد ۱۳۶۲ در کرج است. او تا به حال نمایش‌های زیادی را در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه برده و موفق به اخذ جوایز متعددی از جشنواره‌های داخلی تئاتر ایران شده است. از نمایش‌هایی که او تاکنون نویسندگی و کارگردانی کرده است عبارتند از صورت و سیرت ‏، فریاد خاموش خاطره ‏، آخرین پست شب یلدا و... فیلم سینمایی اینجا خانه من است از آثار ایشان است.

معرفی فیلم «قلب رقه» اثر خیرالله تقیانی‌پور+بازیگران،خلاصه داستان+تیزر

 

بازیگران فیلم «قلب رقه»

در «قلب رقه» شهرام حقیقت دوست، شادی مختاری، عبدالرضا نصاری، فرهاد قائمیان، هدایت هاشمی، محمدرضا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، عامر علی و مهدی شیخ عیسی به ایفای نقش می‌پردازند.

معرفی فیلم «قلب رقه» اثر خیرالله تقیانی‌پور+بازیگران،خلاصه داستان+تیزر

خلاصه داستان

موضوع همانطور که از نام اش پیداست، بر اتفاقات چند سال اخیر سوریه متمرکز شده و درباره محور مقاومت و رویداد‌های منحصر به فردی است که در این عرصه اتفاق می‌افتد. رقه از شهر‌های کشور سوریه و مرکز استان رقه است که در شمال شرقی سوریه و در ساحل فرات قرار دارد. رقه به مدت تقریباً ۴ سال (از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷) پایتخت داعش بوده‌است.

تیزر فیلم «قلب رقه» را اینجا بینید:

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->