آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

طارمی در بازی ایران مقابل قطر هم تماشاگر بود!

  • کد خبر: ۲۱۰۸۰۸
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
  • ۲
طارمی در بازی ایران مقابل قطر هم تماشاگر بود!
مهدی طارمی در بازی با قطر که منجر به شکست تیم ملی ایران شد، ضعیف‌ترین نمایش ممکن را از خود به جا گذاشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر قلب بسیاری از فوتبال دوستان را به درد آورد و به سادگی موقعیتی طلایی برای رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا را از کف داد.

تیم ملی در حالی از این موقعیت بزرگ نتوانست استفاده کند که همه گونه امکانات از سوی فدراسیون فوتبال برای تیم ملی فراهم بود و تیم ملی چه از لحاظ تدارکات و چه از لحاظ امکاناتی که در قطر در اختیارش قرار گرفت، چیزی کم نداشت.

با این حال انتظار‌ها به سر نرسید و تیم ملی فوتبال ایران با ارائه نمایشی بحث برانگیز مقابل قطر تن به شکست داد و از رسیدن به فینال بازماند تا همان اتفاقی که ۴ سال قبل در دوران مربیگری کی‌روش رخ داد بار دیگر تکرار شود و ایران پای رسیدن به فینال حذف شود.


در این بازی علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده و حتی امید ابراهیمی نمایش دور از انتظاری داشتند، اما مهدی طارمی با فاصله ضعیف‌ترین بازیکن تیم ملی بود و نتوانست حتی یک موقعیت جدی روی دروازه قطر ایجاد کند.

طارمی در بازی قبل مقابل ژاپن در ترکیب اصلی قرار نداشت و تیم ملی توانست با درخشش محمد محبی از سد حریف خود بگذرد، اما در روزی که امیر قلعه‌نویی دوباره فرصت را در اختیار طارمی قرار داد این بازیکن نمایش بسیار ملال آوری از خود به جا گذاشت و نتوانست در این بازی مهم باری از روی دوش تیم ملی بردارد و موجب پیروزی ایران در این میدان شود.

طارمی در بازی با قطر به مانند بازی با ژاپن تماشاگر بود با این تفاوت که بازی با ژاپن را از روی سکو به نظاره نشست، اما در بازی با قطر در ترکیب تیم ملی قرار گرفت و هیچ ثمری برای فوتبال ایران در این بازی فوق حساس نداشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
F_14
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
0
0
واقعامتاسفم،حق ماتواین جام قهرمانی بودبه قول خدادادعزیزدیگه مثل این موقعیت سخت پیش خواهدآمدمن تابه امروزطرفدارطارمی بودم اماواقعانمیتونم بازی تماشاگرانش روهضم کنم ازطرفی چراآقای قلعه نویی نخواست تعویضش کنه دلم برای ایران ومردمش میسوزه که هیچ دلسوزی نداره شمابازیکنان محترم تیم ملی باورنمیکنم واقعااین شمابودیدکه مقایل قطردرضعیف ترین حدممکن بازی کردیدشمایی که بعدازبردژاپن همش مردم مردم میکردیدتومصاحبتون پس چیشد؟اگه نخریدنتون پس چیشدبهتون
کامیکازه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
0
0
داداش اولآ شما ورزشکار نیستی ودور نشسته ای میگی لنگش کن شما برو دا داداش کار خودتو دنبال کن دخالت نکن درکاری که بلد نیستی
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->