پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دلیل خداحافظی ابراهیمی از تیم ملی

  • کد خبر: ۲۱۰۸۵۶
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
دلیل خداحافظی ابراهیمی از تیم ملی
امید ابراهیمی اعلام کرد قبل از حضور در جام ملت های فوتبال آسیا در قطر قصد داشته با هر نتیجه ای از بازی های ملی خداحافظی کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، امید ابراهیمی که در نقل و انتقالات مورد توجه جواد نکونام هم بود، درباره اینکه چرا از تیم ملی خداحافظی کرد، گفت:دیروز آخرین بازی ملی من بود و از قبل تصمیم گرفته بودم هر اتفاقی در این تورنمنت بیفتد از بازی‌های ملی خداحافظی کنم.

هافبک دفاعی تیم ملی درباره نتیجه بازی با قطر نیز این جملات را به زبان آورد: بازی سختی بود. قطری ها هم در فوتبال هزینه کرده اند. ما حتی می توانستیم برنده این بازی باشیم اما نشد. دوست داشتم به فینال برویم، اما خوشحالم در این 12 سال با تمام وجود و با قلبم برای مردم، وطن و خاکم تلاش کردم.

هابفک باسابقه فوتبال ایران که سابقه بازی در لیگ قطر را هم دارد در ادامه حرف هایش از مردم عذر خواهی کرد: یک عذرخواهی به مردم بابت عدم پیروزی و راهیابی به فینال بدهکار هستیم و واقعاً شرمنده مردم هستیم. دیروز شرایطی که باید را نداشتیم، اما با این وجود موقعیت‌هایی را داشتیم که به بازی برگردیم اما در کمال بدشانسی گل نشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->