سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

یک فیلم‌ساز مشهدی: رسانه‌ها باید هنرمندان مشهدی را به مردم معرفی کنند

  • کد خبر: ۲۱۱۲۵۲
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
یک فیلم‌ساز مشهدی: رسانه‌ها باید هنرمندان مشهدی را به مردم معرفی کنند
یک فیلم‌ساز مشهدی گفت: باید رسانه‌ها از هنرمندان و فیلم‌سازان مشهدی حمایت و آن‌ها را به مردم معرفی کنند.

امیر حجت صفرلی، فیلمساز و مدرس سینما در حاشیه آخرین روز جشنواره فیلم فجر مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: امسال بیست‌ویکمین دوره جشنواره فیلم فجر در مشهد است که موقعیتی بسیار خوب و حائز اهمیت به حساب می‌آید. اهالی سینما و عموم مردم، فیلم‌های تولید شده در یک سال اخیر سینمای ایران را می‌بینند و استفاده می‌کنند.

وی افزود: امسال، فیلم‌ها در ژانرهای مختلفی ساخته شده بود و اکثریت فیلمسازانی که در  جشنواره حضور به هم رساندند، فیلم اولی‌ها بودند. یعنی هنرجویانی که دوره‌های مختلف فیلمسازی را در استان‌های مختلف طی کرده و به مرحله فیلم‌سازی رسیدند و اولین تجربه فیلم‌سازی را خود را پشت سر گذاشتند.

این فیلم‌ساز و مدرس سینما درباره وضعیت جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: در این جشنواره، همه نوع آثار از خوب تا متوسط و گاها ضعیف وجود داشت. تعدادی از این آثار در جشنواره فیلم فجر، متعلق به فیلم‌سازان مشهدی است که در مقام‌های کارگردانی، بازیگری و تهیه‌کنندگی خوش درخشیدند. وظیفه رسانه‌ها این است که باید از این افراد حمایت و به مردم مشهد آن‌ها را معرفی کنند. گاهی اوقات این معرفی‌ها صورت نمی‌گیرد و مردم از این موضوع آگاه نمی‌شوند که این افراد اهل مشهد هستند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->