۵ برابر شدن ترافیک و تعداد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی طی سه سال اخیر اپل روی نمایشگرهای کشسان برای برخی از دستگاه‌هایش کار می‌کند کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) یک ربات در کره جنوبی خودکشی کرد کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) + آموزش رونمایی همراه اول از سه مدل زبانی فارسی در الکامپ حمله تند مارک زاکربرگ به رقبای متا: فکر می‌کنند هوش مصنوعی خداگونه می‌توانند بسازند! طبق شایعات «وان پلاس بادز پرو ۳» به زودی معرفی می‌شود کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (شنبه ۹ تیر) ژاپنی‌ها رکوردی جدید در سرعت انتقال داده با فیبر نوری ثبت کردند: ۴۰۲ ترابیت‌برثانیه آیا اپراتور‌ها به تعهدشان برای افزایش سرعت اینترنت عمل کردند؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۹ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (جمعه ۸ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۸ تیر) + آموزش ۱۱۰ زبان جدید به گوگل ترنسلیت اضافه شد کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۷ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۷ تیر) + آموزش نسخه موبایل گوگل کروم ویژگی‌های جذابی دریافت می‌کند (۶ تیر ۱۴۰۳) آیا مصرف پنیر کیفیت زندگی را افزایش می‌دهد؟ + پاسخ محققان اولین لپ‌تاپ‌های ایسوس با پردازنده رایزن AI 300 کی عرضه می‌شود؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اپل ویژن پرو احتمالا باید چهار نسل را پشت سر بگذارد تا به شکل ایدئال برسد

  • کد خبر: ۲۱۱۴۵۰
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
اپل ویژن پرو احتمالا باید چهار نسل را پشت سر بگذارد تا به شکل ایدئال برسد
مارک گورمن در آخرین خبرنامه خود در Power On می‌گوید برخی در تیم تولید هدست اپل ویژن پرو این است که کار‌های زیادی باید انجام شود تا این دستگاه به‌اندازه کافی بهینه شود و مشتریان بتوانند روزانه از آن استفاده کنند.

به گزارش شهرآرانیوز - مشخص نیست منظور تیم توسعه اپل از «شکل ایدئال» اپل ویژن پرو چیست، اما خیلی راحت می‌توانیم از نظرات برخی از کاربران که مشکلاتی سخت‌افزاری و نرم افزاری با نسل اول این دستگاه دارند چیز‌هایی بفهمیم.

بسیاری از کاربران ویژن پرو احساس می‌کنند که این هدست برای استفاده طولانی بسیار سنگین و غیر قابل تحمل است، و احتمالا باید این محصول هم مثل دیگر محصولات پیشرو به سمت سبک‌شدن حرکت کند. از دیگر انتقادات می‌توان به عمر باتری ضعیف، کمبود برنامه‌های اختصاصی و باگ‌های زیاد اشاره کرد.

اگر تیم اپل بتواند این مشکلات را در چهار نسل حل کند – مشابه پیشرفت آیفون، آی پد و اپل واچ – برداشت گورمن این است که ویژن پرو در نهایت می‌تواند جایگزین آی پد شود.

گورمن می‌گوید اپل در تلاش برای اینکه آی‌پد را جایگزین مک کند «نتایج متفاوتی» گرفت. علیرغم تلاش‌های اپل برای تبدیل آی پد به دستگاهی چندوظیفه‌ای، اکنون این دستگاه در میان دیگر محصولات اپل جایگاه نامشخصی دارد. گورمن در این باره نوشته است: «آی پد از هدف اصلی‌اش دور شد و به بخش گیج‌کننده‌ای از سبد محصولات اپل تبدیل شد.»

در مورد ویژن پرو که قیمت آن از ۳۵۰۰ دلار شروع می‌شود، موازد زیادی نیاز است تا این هدست به جایگزینی مناسب برای آی پد تبدیل شود؛ مواردی مثل «افزایش به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و پشتیبانی بسیار بهتر از سوی توسعه‌دهندگان برنامه‌ها و سازندگان محتوا. گورمن می‌افزاید: «تا آن زمان، ویژن پرو را باید فقط یک نمونه اولیه بدانیم؛ نمونه‌ای که باید برای دریافت امتیاز آزمایش آن به اپل پول پرداخت کنید».

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->