آیا موضوع رفع فیلترینگ به نتیجه می‌رسد؟ بریتانیا با تبدیل‌شدن به اولین کشوری که کاملاً زغال‌سنگ را کنار می‌گذارد چقدر ریسک کرد؟ پاسخ پازل امروز میجر (سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳) پاسخ سوال امروز تایم فارم (دوشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳) چرا سونی درایو نوری را از پلی استیشن ۵ پرو حذف کرد؟ آخرین گزارش ایسپا از میزان استفاده مردم ایران از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها (مهر ۱۴۰۳) + نمودار پاسخ پازل امروز میجر (یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) چه زمانی به آنتالیا سفر کنیم؟ سرور مجازی امارات؛ میزبانی از کشور همسایه پاسخ پازل امروز میجر (شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳) چرا ناپدید شدن محتوای آنلاین یک بحران جهانی است؟ واکنش مردم به قیمت گذاری توکن همستر | ایردراپی که همه را ناامید کرد! عذرخواهی وحید شمسایی و حسین طیبی بابت حذف‌ از جام جهانی فوتسال ازبکستان ماهواره چمران ۱ آماده انجام ماموریت اصلی (۵ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳) توکن‌های همسترکامبت به کیف پول کاربران منتقل شد | برداشت از طریق دکمه Direct claim چگونه است؟ توکن همستر کامبت لیست شد + قیمت اولیه گوگل سه میلیارد دلار داد تا دوباره این نوابغ را استخدام کند زمان عرضه ریمستر بازی Horizon Zero Dawn مشخص شد + ویدئو استفاده پلیس از ابزار هوش مصنوعی که ۸۱ سال زمان حل پرونده‌ها را به ۳۰ ساعت کاهش می‌دهد
سرخط خبرها

وزارت ارشاد: اطلاعات کانال‌های فعال تبلیغاتی با بیش از ۵ هزار دنبال‌کننده باید ثبت شود

  • کد خبر: ۲۱۱۴۸۰
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
وزارت ارشاد: اطلاعات کانال‌های فعال تبلیغاتی با بیش از ۵ هزار دنبال‌کننده باید ثبت شود
ساز و کار و زیرساخت‏‌های لازم برای ثبت انسان‌رسانه‌ها و کانال‌های بالای ۵ هزار دنبال‏‌کننده تبلیغاتی در سامانه الکترونیک تبلیغات فراهم شد.

به گزارش شهرآرانیوز - عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‬ گفت: ارایه خدمات به انسان‌رسانه‌ها و کانال‌های تبلیغاتی برای ساماندهی فعالان تبلیغاتی فضای مجازی در سامانه الکترونیک تبلیغات کلید خورد. در‬ این‬ طرح‬ ‬کانال‌ها و انسان‌رسانه‌های فعال تبلیغاتی با بیش از ۵ هزار نفر دنبال‌کننده، بر اساس مقررات عمومی و اختصاصی و به منظور حفظ حقوق مخاطبان، شناسایی و اطلاعات آن‌ها ثبت می‌‏شود.

وی افزود: در طرح‬ ارایه خدمات به انسان‌رسانه‌ها و کانال‌های تبلیغاتی به منظور حفظ حریم قانونی افراد و انجام مناسب امور تبلیغاتی در فضای مجازی و در راستای وظایف و تکالیف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار گرفته و در گام نخست از تمامی فعالان این حوزه اعم از پیام‏‌رسان‏‌ها، سکوها، واسطه‏‌های تبلیغاتی و سایر دست‏اندرکاران این حوزه خواسته شده است مجوز فعالیت‏‌های تبلیغاتی خود را اخذ و در چارچوب قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور فعالیت کنند.

مدیر کل تبلیغات و اطلاع‏‌رسانی وزارت ارشاد با اشاره به لزوم و تبعیت تمامی تولیدکننده‏‌ها، واسطه‏‌ها و رسانه‏‌های تبلیغاتی از قانون گفت: محتوای تبلیغات تجاری مطابق با مقررات عمومی و سیاست‏‌ها و اسناد بالادستی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبیین و تنظیم شده و نظارت بر حسن انجام آن نیز از مسیر همراهی و هم‌‏افزایی با فعالان این حوزه میسر خواهد شد. در همین ارتباط، نشست‏‌های تخصصی با فعالان و ذی‏نفعان این حوزه برگزار می‌شود.

محمدیان گفت: ساز و کار و زیرساخت‏‌های لازم برای ثبت انسان‌رسانه‌ها و کانال‌های بالای ۵ هزار دنبال‏‌کننده تبلیغاتی در سامانه الکترونیک تبلیغات فراهم شده و خدمات لازم به این افراد تنها با ثبت مشخصات و به صورت آنی، انجام‏‌پذیر شده است. در طرح ارائه خدمات به انسان‌رسانه‌ها و کانال‌های تبلیغاتی، پیام‌رسان‌های خارجی و داخلی با هم تفاوت ندارند و هر فعال تبلیغاتی در هر یک از بستر‌ها و شبکه‌های اجتماعی مشمول این طرح خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->