ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

زند وکیلی و یگانه در چهارمین روز جشنواره موسیقی فجر روی صحنه می‌روند

  • کد خبر: ۲۱۱۹۸۰
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
زند وکیلی و یگانه در چهارمین روز جشنواره موسیقی فجر روی صحنه می‌روند
چهارمین روز سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، امروز (٢٦ بهمن‌ماه) با کنسرت زندوکیلی و یگانه برگزار می شود.

به گزارش شهرآرانیوز تالار وحدت ساعت ۱۴:۳۰ در نخستین اجرا میزبان بانوانی خواهد بود که به تماشای اجرای گروه «پارلای تبریز» می‌نشینند.

این تالار در ساعت ۱۸:۳۰ میزبان اجرای ارکستر چکاوک به سرپرستی رضا شایسته خواهد بود و این در حالی است که علی زندوکیلی ساعت ۲۱:۳۰ اجرایش را به روی صحنه می‌برد.

تالار رودکی در ساعت ۱۸:۳۰ میزبان ارکستر امین غفاری است و ساعت ۲۱:۳۰ نیز اجرای شب فضل‌الله توکل در این تالار اجرا خواهد شد.

سالن سوره از ساعت ۱۸:۳۰ میزبان گروه هنرستان موسیقی دختران تهران است.

علاقمندان آواز جمعی نیز در فرهنگسرای ارسباران ساعت ۱۸:۳۰ شاهد اجرای گروه کر «آوای نیایش» به به سرپرستی حسین محرمی خواهند بود و ساعت ۲۱:۳۰ گروه کر «مهر وطن» به سرپرستی مسعود نکویی روی صحنه خواهد رفت.

سالن کوشک هنر که هر شب میزبان گروه‌های سرود است، در یک سانس میزبان گروه‌های «فرزندان ایران» و «عبدالرضا» است.

سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در ساعت ۱۹ میزبان مخاطبان حامد محضرنیا و در ساعت ۲۲ میزبان مخاطبان ناصر زینلی خواهد بود.

در نهایت فرهنگسرای بهمن در دو سانس ۱۹ و‌۲۲ میزبان محسن یگانه و هوادارانش خواهد بود.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن، امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر در حال برگزاری است و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->