سیدحسن نصرالله، نماد مقاومت شیعه جزئیاتی جدید از ماجرای انفجار پیجر‌های حزب‌الله در لبنان مقاومت عراق از حملات پهپادی به اراضی اشغالی خبر داد رهبری به فرمانده نیروی هوافضای سپاه به دلیل عملیات درخشان «وعده صادق»، «نشان فتح» دادند رئیس پیشین سازمان سیا: در صورت حمله اسرائیل، ایران پاسخ خواهد داد دبیرکل سازمان ملل: زمان خاموش‌کردن آتش اسلحه‌هاست منابعی در نیروهای مسلح از آماده شدن طرح پاسخ سخت به اقدام احتمالی صهیونیست‌ها خبرداد توضیحات پلیس راهور در خصوص افزایش هزینه ثبت‌نام گواهینامه موتورسیکلت  سردار نقدی: روز ۱۳ آبان میدان ابراز وجود ماست | نتانیاهو برای منافع آمریکا می‌جنگد دستگیری عاملان شهادت مأموران پلیس در سیستان و بلوچستان (۱۵ مهر ۱۴۰۳) همه چیز درباره سفیر جدید انگلیس در ایران | کابل، بیروت و حالا تهران تظاهرات حامیان عمران خان در اسلام آباد به خشونت کشیده شد طبل تو خالی | گاردین: ایران ثابت کرد که پدافند اسرائیل آن‌گونه که تبلیغ می‌شد، نیست چند کلام با استاندار آینده! مجلس خبرگان در حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه، بیانیه صادر کرد وزیر نفت برای بازدید از تاسیسات نفتی، دقایقی پیش، وارد جزیره خارک شد امنیت آسمان ایران به روایت تصویر | وزیر راه به‌منظور بررسی آخرین وضعیت عملیات هوانوردی، از مرکز کنترل فضای کشور بازدید کرد + فیلم قالیباف: نماز جمعه هفته گذشته روشن‌ترین جلوه اقتدار ملی بود + فیلم سردار رادان: کار دادن به اتباع غیرمجاز جُرم است + فیلم حذف تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور در اصلاحات مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی نیست حزب‌الله لبنان با صدور ۵ بیانیه، از هدف قرار دادن پایگاه‌ها و نظامیان ارتش اشغالگر خبر داد بمباران شمال غزه ۳۰ شهید و ۱۵۰ زخمی برجای گذاشت (۱۵ مهر ۱۴۰۳) اعلام گزینه نهایی مجمع نمایندگان خراسان رضوی برای استانداری به وزیر کشور
سرخط خبرها

قطر: امیدواریم توافق غزه به زودی حاصل شود

  • کد خبر: ۲۱۲۳۶۰
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
قطر: امیدواریم توافق غزه به زودی حاصل شود
نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر در سخنانی با اذعان به وجود مشکلات در مسیر دستیابی به توافق آتش بس در غزه، نسبت به حصول چنین توافقی ابراز امیدواری کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «محمد بن عبدالرحمان آل ثانی» نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در این باره اظهار کرد: زمان به نفع ما نیست و با فرا رسیدن ماه رمضان شرایط برای منطقه خطرناک خواهد بود.

وی گفت: ما می‌خواهیم شاهد یک دولت واحد فلسطینی باشیم که نماینده مردم فلسطین در کرانه باختری و غزه باشد.

وزیر خارجه قطر ادامه داد: در حال حاضر دلیلی برای ادامه جنگ نمی‌بینیم و این جنگ امروز باید بدون هیچ پیش شرطی متوقف شود.

آل ثانی ادامه داد: اقدامات تحریک‌آمیز اسرائیل و خشونت شهرک نشینان یک مشکل است. دلیلی برای ادامه جنگ نمی‌بینیم و توقف آن منجر به آزادی اسرا می‌شود.

وی اضافه کرد: از ابتدا نسبت به گسترش دامنه درگیری در منطقه هشدار دادیم. در هفته‌های گذشته پیشرفت‌هایی در مورد توافق حاصل کردیم، اما در روز‌های اخیر با اختلاف نظر مواجه شده‌ایم. ما انتظار داریم به زودی یک توافق برای تبادل اسرا انجام شود و ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام می‌دهیم.

نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در این باره اضافه کرد: اگر بتوانیم بسته بشردوستانه را در توافق مشخص کنیم، می‌توانیم بر موانع فایق آییم. ما تمام تلاش خود را برای دستیابی به توافقی برای کاهش رنج انسانی در غزه انجام خواهیم داد.

با گذشت ۱۳۴ روز از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در حالی که تلاش‌های میانجی‌ها برای حل این بحران ادامه دارد، نظامیان اشغالگر همچنان در این باریکه جغرافیایی جنایت می‌کنند. آن‌ها در حال خلق یک تراژدی و فاجعه‌ای دیگر این بار در شهر «رفح» در جنوب نوار غزه هستند.

وزارت بهداشت غزه امروز اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، ۸۳ فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیدند و به این ترتیب، شمار شهدا از آغاز جنایات رژیم صهیونیستی، به ۲۸ هزار و ۸۵۸ نفر رسید.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که شمار زخمی‌ها نیز به ۶۸ هزار و۶۷۷ نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->