جلسه فوری رئیس جمهور آمریکا در پی حمله ایران به رژیم صهیونیستی موج دوم حملات ایران به اراضی اشغالی + فیلم (۱۰ مهر ۱۴۰۳) رادیو اسرائیل اعلام کرد: شلیک ۲۰۰ موشک از ایران به اسرائیل طی نیم ساعت(سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳) اطلاعیه سپاه درباره موشک باران رژیم صهیونیستی (۱۰ مهر ۱۴۰۳) + فیلم حمله موشکی ایران به اسرائیل آغاز شد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) تیراندازی در تل‌آویو | ۵ صهیونیست کشته و شماری زخمی شدند + فیلم (۱۰ مهر ۱۴۰۳) چند صهیونیست در حملات موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی زخمی شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) سفارت آمریکا به کارکنان خود در سرزمین‌های اشغالی هشدار داد عملیات جدید ارتش یمن در دریا‌های عرب، سرخ و اقیانوس هند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی شهادت سردار رشید و اندیشمند سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان حمله جدید رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت (۱۰ مهر ۱۴۰۳) ادعای آمریکا درباره آماده شدن ایران برای حمله به اسرائیل حملات موشکی سنگین حزب الله به حیفا، نهاریا، عکا و الجلیل (۱۰ مهر ۱۴۰۳) صدای چندین انفجار در تل‌آویو شنیده شد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) آیا درگیری‌های منطقه به ایران کشیده می‌شود؟ | رژیم صهیونیستی کشور‌های عربی ساکت را در آرامش رها نخواهد کرد آتش‌سوزی اتوبوس دانش‌آموزان در تایلند جان دست‌کم ۲۵ نفر را گرفت پیام تبریک پزشکیان به شی جین پینگ به مناسبت سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین آیت‌الله علم‌الهدی: جوانان ولایی باید از ظرفیت دانشگاه در جهت پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کنند| اتحاد بسیج دانشجویی با اعضای جامعه اسلامی عامل تقویت جبهه مقاومت است سید حسن خمینی: مردم ایران تحت پذیرش هر صحبتی هستند جز صحبت‌های نتانیاهو دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با رئیس‌جمهور دستور ویژه وزیر کشور در پی ترور‌های امروز در سیستان و بلوچستان (۱۰ مهر ۱۴۰۳) آیا علیرضا زاکانی، شهردار تهران ممنوع الخروج شده است؟
سرخط خبرها

جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه

  • کد خبر: ۲۱۲۴۱۴
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه
دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه از جنایت وحشیانه جدید ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه با بیش از ۱۲۰ شهید و مجروح پرده برداشت.

به گزارش شهرآرانیوز، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه در این باره اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی ۹ خانه در استان مرکزی نوار غزه را هدف قرار دادند.

طبق بیانیه این دفتر، این جنایت جدید صهیونیست‌ها منجر به شهادت ۴۴ فلسطینی شد.

این دفتر همچنین اعلام کرد که این جنایت ۸۰ مجروح بر جای گذاشته و بیشتر قربانیان آن را کودکان تشکیل می‌دهند.

در همین راستا، منابع رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی ویدئو‌های دردناکی را از این جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها را دست به دست کرده‌اند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

طی این مدت حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه صورت گرفته و بیش از ۲۸ هزار شهید و ده‌ها هزار مجروح بر جای گذاشته است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->