از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

شیرخشک فقط برای کودکان کمتر از ۲سال مشمول یارانه است

  • کد خبر: ۲۱۲۷۳۸
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
شیرخشک فقط برای کودکان کمتر از ۲سال مشمول یارانه است
رئیس سازمان غذا و دارو تاکید کرد: عرضه شیرخشک برای کودکان کمتر از ۲ سال در داروخانه‌ها مشمول یارانه است و مردم پول اضافه پرداخت نمی‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، حیدر محمدی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات، با اعلام این خبر اظهار کرد: از ۲۵ آبان ماه سال‌جاری سیاست ارزی شیرخشک به ارز ترجیحی منتقل شد و مابه التفاوت افزایش آن را از طریق بیمه پوشش داده ایم.

وی افزود: البته افراد برای استفاده از یارانه آن باید حتما شیرخشک را از داروخانه و با ارایه کد ملی کودک زیر ۲ سال دریافت کنند.

به گفته محمدی، از زمان اجرای طرح دارویار با کمک نظام بیمه‌ای اجازه افزایش پرداختی از جیب مردم ندادیم و شیرخشک را از کانال بیمه‌ای انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه حدود سه میلیون دز واکسن‌های روتاویروس و پنوموکوک به کشور وارد می‌کنیم، تصریح کرد: قرار است بزودی شرکت‌های دانش بنیان این واکسن‌ها را با توجه به اهمیت آن در کشور تولید کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->