ایرانی‎‌ها در رتبه سوم باهوش‌ترین مردم جهان پاول دورف: تلگرام ارسال اطلاعات مجرمان به دولت‌ها را از سال‌ها پیش شروع کرده بود خرید هاست با بهترین قیمت و کیفیت (راهنمای انتخاب هاست مناسب برای وب‌سایت شما) دلیل تأخیر در زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Shadows مشخص شد پاسخ پازل امروز میجر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) زباله‌های الکترونیکی، نیمه تاریک فناوری | چه کسانی زباله الکترونیکی ایجاد می‌کنند؟   عکس و ویدئو از حمله موشکی سپاه به اسرائیل (۱۰ مهر ۱۴۰۳) دانشمندان ادعا می‌کنند همه‌گیری کرونا بر کره ماه تأثیر گذاشته است! حالا همه کاربران اندروید می‌توانند به Gemini Live دسترسی داشته باشند مایکروسافت نسخه جدید کوپایلوت را با ویژگی‌های جدید معرفی کرد | یک همراه هوش مصنوعی برای همه کاربران لباس فضانوردی چین برای فرود روی ماه رونمایی شد + ویدئو آیا موضوع رفع فیلترینگ به نتیجه می‌رسد؟ بریتانیا با تبدیل‌شدن به اولین کشوری که کاملاً زغال‌سنگ را کنار می‌گذارد چقدر ریسک کرد؟ پاسخ پازل امروز میجر (سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳) پاسخ سوال امروز تایم فارم (دوشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳) چرا سونی درایو نوری را از پلی استیشن ۵ پرو حذف کرد؟ آخرین گزارش ایسپا از میزان استفاده مردم ایران از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها (مهر ۱۴۰۳) + نمودار پاسخ پازل امروز میجر (یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) چه زمانی به آنتالیا سفر کنیم؟ سرور مجازی امارات؛ میزبانی از کشور همسایه
سرخط خبرها

نامه انجمن واردکنندگان موبایل به باشگاه استقلال برای جلوگیری از تکرار ماجرای کوروش کمپانی

  • کد خبر: ۲۱۲۹۱۱
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
نامه انجمن واردکنندگان موبایل به باشگاه استقلال برای جلوگیری از تکرار ماجرای کوروش کمپانی
رئیس هیئت‌مدیره انجمن واردکنندگان موبایل برای جلوگیری از تکرار ماجرای «کوروش کمپانی، نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه استقلال داده است.

به گزارش شهرآرانیوز - رئیس هیئت‌مدیره انجمن واردکنندگان موبایل در نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که برای جلوگیری از تکرار اتفاقات مشابه کوروش کمپانی، ازاین‌به‌بعد پیش از بستن قرارداد با شرکت‌های فروش موبایل و تبلت، از این انجمن استعلام بگیرند. او همچنین به یکی از اسپانسر‌های کنونی این باشگاه که فعالیتی مشابه کوروش کمپانی دارد، اشاره و اعلام کرد که فوراً باید اقدامات پیشگیرانه لازم را انجام دهند.

عبدالمهدی اسدی، رئیس هیئت‌مدیره این انجمن، در نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به همکاری‌های تبلیغاتی با «موبایل موسوی»، یکی از اسپانسر‌های فعلی باشگاه که رویه‌ای مشابه کوروش کمپانی در پیش‌فروش گوشی‌های موبایل دارد، هشدار داده است.

این نامه همچنین بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع حوادثی مشابه کوروش کمپانی که با فروش زیر قیمت بازار و جذب مبالغ هنگفت از مردم، از صحنه غیب می‌شوند، تأکید می‌کند.

همچنین در ادامه متن نامه به مدیرعامل باشگاه استقلال تأکید شده است که قبل از عقد قرارداد با شرکت‌های حوزه موبایل و تبلت، از انجمن واردکنندگان موبایل استعلام بگیرند تا از آسیب‌رسیدن به مردم جلوگیری شود.

چند روز پیش ماجرای رسانه‌ای‌شدن پرونده کوروش کمپانی، علاوه بر برانگیختن خشم مال‌باختگان، هشداری برای کلاهبرداری‌های پانزی بود. این شرکت با وعده فروش آیفون بیست میلیون تومانی، سرمایه‌های بسیاری را جذب و سپس اقدام به کلاهبرداری کرد. این مسئله تنها محدود به کوروش کمپانی نیست و بازار موبایل فقط یکی از بازار‌هایی است که امکان کلاهبرداری پانزی در آن وجود دارد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->