آیا نتانیاهو پیشنهاد رفع شکاف‌ها درباره توافق آتش‌بس غزه را پذیرفته است؟ محسن رضایی: بنای ایران بر جنگ نیست، اما با قدرت از خود دفاع خواهد کرد (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) ادامه اعتراض‌های داخلی به سیاست‌های دولت نتانیاهو نماینده تل‌آویو در سازمان ملل خواهان تخریب مقر این سازمان در فلسطین اشغالی شد غرق شدن قایق تفریحی مایک لینچ، غول فناوری بریتانیا در سیسیل ایتالیا یک مقام سابق آمریکایی فاش کرد| حمایت بی قید و شرط هریس از رژیم صهیونیستی تازه‌ترین توضیحات سخنگوی سپاه درباره نحوه پاسخ به رژیم صهیونیستی (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) مقاومت عراق «عین الأسد» را هدف قرار داد (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) اعتراض ایران به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه کشته شدن اسیران صهیونیست به ضرب گلوله ارتش این رژیم مسئولیت اداره گزینش کشور به معاون اجرایی پزشکیان تفویض شد توافق اطلاعاتی میان ایران و افغانستان برای مبارزه با مواد مخدر آژیر هشدار نفوذ پهپادی در شمال سرزمین‌های اشغالی پایان هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزیران | جلسه بعد فردا چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ نتانیاهو: هرگز جنگ را متوقف نخواهم کرد! چرا آلمان سفیر ایران را احضار کرد؟ (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) وزیر پیشنهادی نفت: اولویتم افزایش تولید نفت به میزان ۴۰۰ هزار بشکه در روز است برتری ترامپ در ۲ ایالت کلیدی آمریکا از دست رفت نمایندگان مخالف و موافق وزیر پیشنهادی نفت چه گفتند؟ امیدواری پزشکیان به رای آوردن همه وزرای پیشنهادی ارتقای همکاری دولت و مجلس، محور گفت و گوهای پزشکیان و قالیباف
سرخط خبرها

یمن: عملیات در دریای سرخ تا توقف تجاوز به غزه ادامه می‌یابد

  • کد خبر: ۲۱۳۱۸۶
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰
یمن: عملیات در دریای سرخ تا توقف تجاوز به غزه ادامه می‌یابد
نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور یمن، گفت: تا زمانی که تجاوز به غزه پایان نیابد، نه مذاکره و نه گفت وگو می‌کنیم و نه عملیات در دریای سرخ متوقف می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالعزیز بن حبتور چهارشنبه شب در گفت وگو با شبکه المسیره اضافه کرد: باب المندب یمنی است و عملیات ما در این تنگه خواستگاه قانونی، اخلاقی و راهبردی دارد.

وی افزود: به همه دنیا اعلام می‌کنیم که امروز یمن بازیگر اصلی است و کاری با آمریکا، چین و روسیه نداریم بلکه از سرزمین یمن با غزه اعلام همبستگی می‌کنیم.

بن حبتور تصریح کرد: مقاومت فلسطین با هوشیاری و هوشمندی کامل و در یک لحظه تاریخی و استثنایی، عملیات خود را انجام داد.

وی گفت: مساله فلسطین به مساله همه ملت‌های آزاده تبدیل شده است و محور مقاومت در این زمینه نقش مهمی داشت.

نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور یمن بیان کرد: رژیم صهونیستی از منظر راهبردی و اخلاقی سقوط کرده است و مقاومت فلسطین در ۱۷ سال محاصره توانست از نظر نظامی، امنیتی، فرهنگی و تدارکاتی خود را بسازد.

بن حبتور افزود: آمریکا در ۶۰ سال گذشته از هیچ جنگی پیروز خارج نشده است و حتی توانایی تسلط بر کشورهای آمریکای جنوبی را هم ندارد.

وی با تاکید براینکه آمریکا دیگر آن آمریکایی نیست که در جنگ جهانی دوم و یا در جنگ سرد با شوروی پیروز شد، گفت: آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه در کنار هم اسکلت فروریخته رژیم صهیونیستی را برپا نگه داشته‌اند.

بن حبتور اضافه کرد: کسانی که می‌گویند مقاومت ماجراجویی است، واقعیت‌های سیاسی و بین المللی را درک نکرده و حتی ملت‌هایشان را با فرهنگ ذلت و شکست خو داده‌اند.

وی اظهار کرد: ملت یمن با اراده ملی از برگ باب المندب برای یاری برادرانشان در یمن استفاده کرده‌اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->