سقوط مرگبار هواپیما در نزدیکی پاریس؛ سه نفر کشته شدند + فیلم زلزله "ازگله" در استان کرمانشاه را لرزاند (۱۱ تیر ۱۴۰۳) از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

برگزاری مانور خدمت به زائران نوروزی در مشهد از ۱۵ اسفند ماه

  • کد خبر: ۲۱۳۲۵۸
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
برگزاری مانور خدمت به زائران نوروزی در مشهد از ۱۵ اسفند ماه
رییس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: عملیات اجرایی خدمت به زائران نوروزی در استان خراسان رضوی از ۱۵ اسفند با برگزاری مانور خدمت آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در دوازدهمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی اظهار کرد: همچنین فعالیت قرارگاه خدمت به زائران شهر مشهد نیز در خیابان امام رضا (ع) از همین روز آغاز به کار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امسال پیامک استقبال برای زائران به محض ورود به استان و مشهد برای آنان ارسال و از این طریق ارتباط با زائران برقرار می‌شود، افزود: با ارسال پیامک ضمن خوشامدگویی، اطلاعات سامانه‌های مورد نیاز زائران در سفر به مشهد ارسال و نیز هشدار‌ها و توصیه‌های لازم جهت رعایت ایمنی و ضرورت توقف و استراحت در مسیر نیز به زائران اعلام می‌گردد.

استاندار خراسان رضوی به پیش بینی‌های صورت گرفته برای اسکان زائران اشاره کرد و گفت: بیش از ۷۵۰ هزار اسکان رسمی، موقت و اضطراری برای زائران پیش‌بینی شده و کمبودی در زمینه اسکان زائران نخواهیم داشت.

همچنین حجت الاسلام حجت‌گنابادی نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی نیز در این جلسه اظهار کرد: نرخ هتل‌های مشهد را با دیگر شهر‌ها و استان‌ها بررسی کردیم که حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد نرخ هتل‌های مشهد پائین‌تر است، باید این مزیت را حفظ کنیم.

در ادمه سید جواد موسوی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گزارشی از وضعیت کمیته اسکان ارائه کرد و گفت: بازرسی از مراکز اقامتی با بیش از ۱۰۰ بازرس آغاز شده و از ۱۵ اسفند نیز این بازرسی‌ها تشدید خواهد شد.

وی با اشاره به تاکید مقام عالی وزارت بر ساماندهی سرویس‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: ساماندهی و نظارت میدانی بر نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی جاده‌های استان اجرا شده است و در سه محور اصلی به مشهد تعداد هر و ۷۰۰ چشمه سرویس بهداشتی فعال وجود دارد که پس از بازدید‌های میدانی، ساماندهی شده‌اند.

موسوی تصریح کرد: هم‌چنین ۱۲۶ نمازخانه و ۲۰ مسجد در این مسیر‌ها فعال است که ۱۰ مسجد به صورت شبانه روزی فعال هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->