نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

ربیعی بد موقعی با پرسپولیس روبه رو شد

  • کد خبر: ۲۱۳۹۷۴
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
  • ۳
ربیعی بد موقعی با پرسپولیس روبه رو شد
سرمربی فولاد اعتراف کرده که بد موقعی با پرسپولیس رو به رو شده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس روز چهارشنبه در یک بازی فوق العاده حساس در اصفهان به مصاف ذوب آهن خواهد رفت. تیمی که در بازی رفت تا آستانه شکست سرخپوشان در ورزشگاه آزادی پیش رفت. اما محمد ربیعی برای بازی برگشت حسابی نگران است. از این جهت که پرسپولیس برای این بازی می‌تواند از سه خرید خیلی خوب خود رونمایی کند.

عبدالکریم حسن، اوستون ارونوف و محمد خدابنده لو بازیکنانی هستند که حداقل دو نفر آن‌ها حضورشان در ترکیب اصلی پرسپولیس قطعی است. در این میان ربیعی فقط از خدابنده لو تا حدی شناخت دارد، اما او و دستیارانش کوچکترین شناختی از دو خارجی تازه وارد سرخپوشان ندارند و از این رو برای مهار این دو بازیکن کار سختی پیش رو خواهند داشت. این موردی است که خود ربیعی هم اعتراف کرده و گفته کاش دو سه هفته دیگر با پرسپولیس بازی می‌کردند تا حداقل از ترکیب جدید سرخپوشان شناخت نسبی داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمیدرضایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
0
0
پس با این شرایط قهرمانی شما صددرصد هستش توی آسیا ?
با این ستاره هایی که گرفتین ?
قربانی نادعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
0
0
عشق است ذوب آهن اصفهان ????????????????????????????????????????????
حمیدرضایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
0
0
با این ۳تا ستاره ای که توی نیم فصل گرفتین همه تیم های آسیایی هم ترسیدن
ایران که دیگه نگو
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->