محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!
سرخط خبرها

کوبا: اسراییل نسل کشی فلسطینیان را متوقف کند

  • کد خبر: ۲۱۵۶۴۹
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
کوبا: اسراییل نسل کشی فلسطینیان را متوقف کند
نماینده کوبا در سازمان ملل روز سه شنبه گفت که اسراییل نسل کشی فلسطینیان ساکن غزه را متوقف کند.

به گزارش شهرآرانیوز، جراردو پنالور پورتال، معاون اول وزیر امور خارجه و نماینده دائم کوبا در سازمان ملل، امروز بر نیاز فوری برای دستیابی به راه حلی جامع، عادلانه و پایدار برای مساله اسرائیل و فلسطین شد و افزود : این راه حل باید مبتنی بر ایجاد دو کشور مستقل بر اساس مرزهای قبل از ۱۹۶۷ و حق تعیین سرنوشت خود توسط ملت فلسطین باشد.

نماینده کوبا در مورد وضعیت غزه هشدار داد که سازمان ملل نمی تواند در برابر مجازات دسته جمعی، نقض جدی قوانین بین المللی ، حقوق بشر ، جنایات جنگی که توسط اسرائیل انجام می شود، سکوت کند.

معاون وزیر امور خارجه کوبا گفت: "هیچ چیز نسل کشی مداوم مردم فلسطین را که در طول چندین دهه اشغال غیرقانونی، استعمار، سلب مالکیت از سرزمین های آنها و اعمال آپارتاید انجام شده است، توجیه نمی کند."

پیش از این, میگل دیاز کانل رئیس جمهورکوبا ، کشتار مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را «هالوکاست وحشتناک جدید» خواند و گفت هیچ چیزی نمی‌تواند نقض فاحش حقوق بشر در غزه و کرانه باختری را توجیه کند.

رئیس جمهوری کوبا اقدام آمریکا در وتوی قطعنامه‌های آتش‌بس در غزه را ریاکاری امپریالیستی خواند و گفت که واشنگتن با این رویکرد بی‌وجدانی و غیردموکراتیک خود در بربریت جاری در قبال غزه شریک است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->