هایجک استقلال به پرسپولیس نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درباره پیشنهاد ۲۱۰۰ میلیاردی برای پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۱۵۸۱۸
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
درباره پیشنهاد ۲۱۰۰ میلیاردی برای پرسپولیس
از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر می‌رسد که یکی از زیرمجموعه‌های این وزارتخانه حاضر است با پرداخت مبلغ بیش از دو هزار میلیارد تومان ۵۱ درصد سهام پرسپولیس را در اختیار بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس به نهادی دیگر برای حل مشکل مالکیت مشترک با استقلال مدت‌هاست که مطرح شده، اما تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است. پرسپولیس در آستانه انتقال به سازمان تأمین اجتماعی بود، اما در لحظات آخر این سازمان انصراف داد تا مشکل مالکیت دو باشگاه پابرجا بماند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد شرکت توسعه پیشروی رفاه پردیس که زیر نظر بانک رفاه فعالیت می‌کند -که خود زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است- چکی به‌مبلغ ۲هزار و ۱۰۰میلیارد تومان آماده کرده و درخواست خرید باشگاه پرسپولیس را داشته است. این اتفاق حدود دو ماه پیش رخ داده و این شرکت که سهامی خاص و زیرمجموعه وزارت کار و رفاه است، تلاش کرد ۵۱ درصد سهام پرسپولیس را در اختیار بگیرد، اما با توجه به اتفاقات اخیر و اظهارنظر یکی از مسئولان سازمان تأمین اجتماعی که انتقال این باشگاه را «از چاله به چاه افتادن خوانده بود»، این موضوع فعلا متوقف شده است.

در عین حال صولت مرتضوی وزیر کار امروز دراین‌باره گفته است: در صورتی که افتخار واگذاری سهام پرسپولیس به سازمان تأمین اجتماعی برسد، صندوق‌های ما تمام‌قد و با قدرت حاضر خواهند شد.

با این شرایط و با چراغ سبز وزیر کار باید دید در نهایت مشکل مالکیت پرسپولیس و استقلال پیش از ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ که مهلت نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیاست، حل خواهد شد یا خیر.

منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->