تاریخ و ساعت بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | دینامیت‌ها اولین سد مانشافت تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

ترابی در مسیر نوراللهی

  • کد خبر: ۲۱۶۱۴۰
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
ترابی در مسیر نوراللهی
شماره ۹ پرسپولیس بعد از جام ملت ها متحول شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از بهترین های پرسپولیس در بازی های اخیر این تیم بدون شک مهدی ترابی بوده است. بازیکنی که هر وقت راه افتاده پرسپولیس خوب نتیجه گرفته است. مثل ۱۰ هفته پایانی فصل گذشته لیگ که ترابی ستاره بی چون و چرای تیمش بود.

همین ترابی در نیم فصل اول بعد از مصدومیت شدیدش در بازی با النصر عربستان مدت ها در افت بود. البته او در هفته های پایانی نیم فصل اول به مراتب بهتر شد و در جام ملت ها در لیست تیم ملی بود اما خیلی کم از سوی امیر قلعه نویی به بازی گرفته شد.

مسئله ای که باعث شد ترابی بعد از جام ملت ها در تمرینات سرخپوشان بابت کم بازی کردنش حسابی دلخور شود. شماره ۹ پرسپولیس برای اینکه به قلعه نویی ثابت کند در حقشض کم لطفی کرده است هفته هاست که در بازی های پرسپولیس می درخشد. دقیقا مثل احمد نوراللهی که بعد از خط خوردنش از تیم ملی درخشش خیره کننده ای در ترکیب تیم الوحده امارات داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->