آخرین جزئیات از طغیان هلیل‌رود جیرفت | ١۵ نفر جان خود را از دست دادند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) تصادف خودروی قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان ۲۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۱۰ مهر ۱۴۰۳) آغاز بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) جوان‌ترین و سالمندترین استان‌های کشور کدامند؟ | حدود ۱۱ درصد سالمندان کشور بالای ۶۴ سال هستند علت فوت پسر نیشابوری در استخر معروف مشهد مشخص شد هوای کلانشهر مشهد امروز هم آلوده است (۱۰ مهر ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش باران در نقاط مختلف و افزایش دما در شمال کشور (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مصرف بالای آموکسی‌سیلین در ایران | ردپای تجویز پزشکان ۲۰ درصد جمعیت کشور را تا سال ۱۴۲۰ «سالمندان» تشکیل می‌دهند حمله سارقان مسلح به یک طلافروشی در کرج (۹ مهر ۱۴۰۳) یاشار سلطانی آزاد شد فراخوان بسیج جامعه پزشکی برای امدادرسانی به مجروحان در لبنان (۹ مهر ۱۴۰۳) اعلام آمادگی سفیران حمایتهای روانی هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی به مردم لبنان پیدا شدن پیکر ۹ مفقودی طغیان هلیل‌رود| ۵ نفر همچنان مفقود هستند (۹ مهر ۱۴۰۳) هر آنچه باید از «آب سیاه» و خطر نابینایی بدانید امدادرسانی هلال احمر به ۵۱ حادثه دیده در آبگرفتگی کلاله و گنبدکاووس (۹ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خودرو‌ها و موتور‌های متخلف چهارشنبه سوری ۸ ماه توقیف خواهند شد

  • کد خبر: ۲۱۷۰۱۴
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
خودرو‌ها و موتور‌های متخلف چهارشنبه سوری ۸ ماه توقیف خواهند شد
جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به خودرو‌ها و متور‌های هنجارشکن چهارشنبه آخر سال هشدار داد و از توقیف ۸ ماهه این وسایل نقلیه خبر داد.

سردار سرتیپ احمد نگهبان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز عنوان کرد: هم اکنون در بوستان ملت مستقر هستیم و شرایط کلی شهر تحت کنترل ماست و خوشبختانه شهروندان گرامی نیز همکاری بسیار خوبی با پلیس دارند.

وی ادامه داد: با توجه به کشف و انهدام بیش از ۵۰۰ هزار ماده محترقه خطرناک و انهدام یک تن و ۴۸۰ کیلوگرم مواد پیش ساز محترقه، امسال شاهد شبی آرام در سطح شهر هستیم وتوصیه ما به خانواده‌های گرامی، رعایت نکات ایمنی و انضباط ترافیکی می‌باشد.

سرتیپ نگهبان، اما خطاب به خاطیان چهارشنبه آخر سال هشدار داد: چنانچه در این شب، خودرو یا موتورسیکلتی در سطح شهر و معابر اصلی که محل تردد مردم و فضای کسب و کار محسوب می‌شود هنجارشکی کنند، پلیس با ثبت پلاک این وسایل نقلیه از طریق دوربین‌های شهری با متخلفان برخورد و وسیله نقلیه نیز به مدت ۸ ماه به پارکینگ پلیس منتقل خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این جریمه، افراد خاطی نیز به دستگاه قضائی معرفی شده و باید پاسخگوی رفتار نابهنجار خود در برابر مقام محترم قضایی باشند.

فرمانده انتظامی مشهد و جانشین فراجا خراسان رضوی در مورد اماکن تجمع مردم نیز تصریح کرد: هیچ نقطه‌ای از شهر مشهد جهت تجمع مجاز، اعلام و انتخاب نشده است و از نظر پلیس ایمن نیست؛ بنابراین در صورت هرگونه توقف و سد معبر، با خاطیان برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->