رئیس کل بانک مرکزی: تورم تولیدکننده از بالای ۱۰۰ به ۲۵ درصد کاهش یافته است +ویدئو پشت پرده عجیب ثبت و فروش تلفن همراه | ماجرا چیست؟ تسهیلات ساخت مسکن از سوی بانک‌ها در هاله‌ای از فراموشی و اهمال‌کاری پیشنهاد تعطیلی سه‌ماهه معادن پرخطر از سوی وزیر کار قیمت عمده امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | لیموشیرین به بازار آمد پیش بینی تورم در پایان ۱۴۰۳ در ۴ سناریو برنج گران شد + علت ادعای وزیر جنگ رژیم اسرائیل درباره مرحله جدید جنگ علیه لبنان سهم کشاورزی از اشتغال کشور ۲۵ درصد است سیگنال افزایش قیمت ارز نیمایی از سوی وزیر اقتصاد اعلام نرخنامه مصوب ۱۴۰۳ خدمات روغن موتور، فیلترجات وتعویض روغن، شستشو و توقفگاه مشهد + نرخنامه شاخص کل بورس امروز (دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳) | ریزش بورس ادامه دارد بنزین توزیعی در کشور نیاز به مکمل ندارد با رب‌گیری در میادین میوه برخورد می‌شود توضیحات اتحادیه طلا و جواهر مشهد در به کارگیری اتباع غیر مجاز در این صنف | جریمه متخلفان چیست؟ نگاهی به نوسانات قیمت طلا و سکه در بازار امروز (دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳) ۴۰ هزار خودروی فرسوده در مراکز اسقاط انبار شده است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز در بازار امروز (دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳) ۲۵۵ هزار هکتار اراضی خراسان رضوی زیر کشت پاییزه خواهد رفت کم‌درآمدترین و پردرآمدترین استان‌های کشور معرفی شدند | سهم استان خراسان رضوی از درآمد چقدر است؟ (۹ مهر ۱۴۰۳) افزایش حق مسکن ۹۰۰ هزارتومانی کمکی به اجاره‌بهای کارگر نمی‌کند قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی در بازار امروز (۹ مهر ۱۴۰۳) | ریزش قیمت خودرو‌های داخلی و صعود قیمت خودرو‌های مونتاژی + جدول قیمت‌ها هر تُن زغال سنگ تولید داخل ۶ میلیون تومان از معدن‌کار خریداری می‌شود | قیمت هر تُن زغال وارداتی چیزی حدود ۲۳ میلیون تومان نگاهی به وضعیت معادن استان خراسان رضوی از لحاظ فعالیت و ایمنی | فعالیت اکثر معادن زغال‌سنگ کشور سنتی است قبض‌های میلیونی برق برای چه مشترکانی صادر می‌شود؟
سرخط خبرها

وزیر اقتصاد: تا پایان سال متقاضیان وام‌های ازدواج و فرزندآوری تعیین تکلیف می‌شوند

  • کد خبر: ۲۱۷۱۳۰
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
وزیر اقتصاد: تا پایان سال متقاضیان وام‌های ازدواج و فرزندآوری تعیین تکلیف می‌شوند
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با تاکید رئیس جمهور مبنی بر خاتمه صف وام‌های ازدواج و فرزندآوری، تا پایان سال تمامی متقاضیان تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز سید احسان خاندوزی روز چهارشنبه - ۲۳ اسفندماه - در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره وام‌های ازدواج و فرزندآوری اظهار داشت: رئیس جمهور تاکید ویژه‌ای خطاب به شبکه‌های بانکی و بانک مرکزی درخصوص تعیین تکلیف تمامی وام‌های تکلیفی و خاتمه صف وام ازدواج و فرزندآوری تا پایان اسفندماه داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد، کوتاهی‌ها در این رابطه که منجر به ماندن بخشی از مردم در صف شده است، برطرف شود و تا پایان سال بتوانیم خبر خوشی مبنی بر کاهش صف داشته باشیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: جذب سرمایه گذاری‌های خارجی با توجه به دیپلماسی اقتصادی رئیس جمهور به صورت دوجانبه میان کشور‌ها و شرکای تجاری و هم به صورت چندجانبه در پیمان‌های منطقه‌ای اعم از شانگهای و بریکس موجب شده است که سال ۱۴۰۲ بالاترین میزان جذب معتبر سرمایه‌گذاری خارجی و نه فقط قرارداد‌ها کشور را شاهد باشیم.

خاندوزی بیان کرد: امید است این روند افزایش از ۴ میلیارد دلار سال گذشته به بیش از ۵ میلیارد دلار در سال جاری ادامه یابد.

وی یادآورشد: با توجه به اینکه در مقایسه با سال‌هایی که گاهی در طول ۴ سال یک دولت بیش از ۵ یا ۱۰ میلیارد دلار جذب سرمایه‌گذاری خارجی به شکل عملی و محقق شده صورت نمی‌گرفت، این روند افزایشی به ما این نوید را می‌دهد که ما در سال ۱۴۰۳ رکورد مجموع جذب سرمایه گذاری خارجی محقق شده را در پایان دولت سیزدهم به نسبت دولت‌های گذشته رسما اعلام کنیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->