روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟
سرخط خبرها

رسانه صهیونیست: کابینه جنگ اسرائیل بزودی فرو می‌پاشد

  • کد خبر: ۲۱۷۲۶۰
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
رسانه صهیونیست: کابینه جنگ اسرائیل بزودی فرو می‌پاشد
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت چاپ سرزمین‌های اشغالی چهارشنبه شب فاش کرد که برآوردها حاکی از آن است که کابینه جنگ اسرائیل با توجه به شیوه مدیریت منحل شود.

به گزارش شهرآرانیوز، این روزنامه به نقل از منابع سیاسی افزود: در مرحله آینده، با توجه به بحران و تنش میان بنی گانتس (وزیر دفاع اسبق) و بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر) شاهد تحولات سیاسی بزرگی خواهیم بود.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش دادند که نتانیاهو در حال بررسی چگونگی انحلال شورای جنگ و ارجاع تصمیمات آن به یک کابینه بزرگ‌تر است.

رهبران احزاب «امید نو» و «عوتسما یهودیت» در حالی خواستار عضویت در شورای جنگ این رژیم شدند که رهبر حزب «آبی‌سفید»، تغییر در ترکیب اعضای این شورا را رد کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->