اثرگذاری بانوان در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات روشن است از کتابخانه‌های دیجیتالی تا کتابخانه‌های هوشمند در بیستمین نشست اندیشگاه رضوی زمان ثبت‌نام کاروان‌های پیاده دهه پایانی صفر به مشهد؛ دهه اول محرم نبرد آیه و آتش | روایتی از آزادسازی منطقه مرزی مهران در جنگ تحمیلی ثبت‌نام بیش از ۴ هزار زائر و مجاور در طرح تابستانی «شمیم تلاوت رضوی» برنامه‌های متنوع حرم امام‌رضا(ع) برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تعرفه‌های خونی ... زندگی جوانان را شیرین کنید! قرآن؛ چراغ روشن و رهنما در تاریکی دنیا اجرای طرح ملی «شهید رئیسی؛ تربیت کادر نوجوانان» در مشهد افزایش ظرفیت فضای باغ اردوگاه «خاتون» برای میزبانی از خانواده‌ها تله تقلیل‌گرایی و رویکرد شناختی در مطالعه دین راوی عظمت غدیر | علامه امینی به روایت فرزندش تولیت آستان قدس رضوی در آئین دومین کنگره جهانی شهدای مقاومت در حرم امام‌رضا (ع): مبارزه با مستکبران، آموزه مکتب اهل‌بیت (ع) است خدمت‌رسانی ۵۵۰ خادم حرم امام‌رضا(ع) در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ آیت‌الله علم‌الهدی: حضور مردم در انتخابات، نشانه پایمردی ملت پای کار انقلاب است | ملت ایران، صاحب بصیرت است تولیت آستان قدس رضوی رأی خود را در صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) | حجت‌الاسلام مروی: ملت ایران شایسته خدمت عزتمندانه است آغاز فرایند اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و تصاویر همسر شهید رئیسی: مردم با بصیرت می‌توانند اقامه عدل کنند+ویدئو تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم»
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تامین ۱۸۰۰ جایگاه پارک خودرو ویژه زائران نوروز ۱۴۰۳ در پارکینگ‌های زیر گذر حرم رضوی

  • کد خبر: ۲۱۷۳۷۷
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
تامین ۱۸۰۰ جایگاه پارک خودرو ویژه زائران نوروز ۱۴۰۳ در پارکینگ‌های زیر گذر حرم رضوی
پارکینگ‌های زیر گذر حرم مطهر رضوی در ایام نوروز ۱۴۰۳ نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و بیش از ۱۸۰۰ جایگاه پارک خودرو ویژه زائران در این پارکینگ‌ها تامین شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ارائه خدمات در بخش پارکینگ‌های حرم مطهر رضوی زیر نظر معاونت خدمات زائران حرم مطهر است چنا‌ن‌که پارکینگ‌های شماره ۱، ۳ و ۴ آن به پارک خودرو‌های زائران و پارکینگ شماره ۲ به پارک خودرو‌های خدام اختصاص دارد.

علاوه بر بیش از ۱۸۰۰ جایگاه پارک خودرو‌های ویژه زائران، ۴۳۰ جایگاه پارک موتورسیکلت نیز در پارکینگ شماره ۳ حرم مطهر فراهم شده است و ارائه خدمات در پارکینگ‌های زیرگذر این آستان مقدس نیز طبق تعرفه مصوب پارکینگ‌های مسقف خودرویی شورای شهر مشهد انجام می‌شود.

همچنین با توجه به این‌که کارکنان آستان قدس رضوی از ظرفیت پارکینگ‌های خارج از زیر گذر حرم مطهر حضرت رضا (ع) برای تأمین پارکینگ خودرو‌های خود استفاده می‌کنند، فقط پارکینگ شماره ۲ ویژه پذیرش خودرو‌های خدام است، از این رو عمده ظرفیت پارکینگ‌ها در اختیار زائران قرار دارد. 

توقف احتمالی ارائه خدمات این پارکینگ‌ها در برخی مناسبت‌های خاص در ایام نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان نیز طبق اعلام محدودیت‌های ترافیکی شهر مقدس مشهد خواهد بود. 

شایان ذکر است، اگرچه به طور طبیعی، مجاوران حرم مطهر نیز امکان استفاده از این پارکینگ‌ها را دارند، اما از آنان درخواست می‌شود تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی برای تشرف استفاده کنند تا عمده ظرفیت پارکینگ‌ها در اختیار زائران نوروزی مشرف شده از سایر شهر‌ها و استان‌ها قرار گیرد.

منبع: آستان نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->