فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات پورمحمدی: می‌دانستم رأی نمی‌آورم ظریف در مشهد: ایرانی نباید تحقیر شود، ایرانی باید در سراسر جهان تجلیل شود خیانت بابک زنجانی در امانت تذکر به ۸ رسانه به دلیل تخلفات انتخاباتی زمان پخش مستندهای انتخاباتی پزشکیان و جلیلی مشخص شد بازداشت مالک سابق نساجی مازندران (۱۲ تیر ۱۴۰۳) وزیر خارجه آمریکا: با مصر و قطر تلاش‌های بی‌وقفه برای تحقق آتش‌بس در غزه را انجام می‌دهیم معاون بین‌الملل دفتر رهبری: نامه رهبری به جوانان آمریکا نامه‌ای به دغدغه‌مندان عالم است رئیس‌جمهور ونزوئلا پیشنهاد برای ازسرگیری گفت‌وگوی مستقیم با آمریکا را پذیرفت زاکانی برای تبلیغات ریاست‌جمهوری همچنان در مرخصی است | اداره تهران برعهده کیست؟ گردان پهپاد و ساختمان جدید جنگال منطقه پدافند هوایی مرکزی افتتاح شد راه درست انتخاب درست حزب‌الله لبنان ۲ شهرک صهیونیست‌نشین دیگر را هدف قرار داد علی اف: قانون اساسی ارمنستان ادعای ارضی علیه سرزمین ما دارد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ریشی سوناک: اسرائیل درخصوص مرگ کارکنان ما در غزه توضیح دهد

  • کد خبر: ۲۱۹۷۳۶
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳
ریشی سوناک: اسرائیل درخصوص مرگ کارکنان ما در غزه توضیح دهد
نخست‌وزیر انگلیس از رژیم صهیونیستی خواست تا درخصوص مرگ ۷ تن از کارکنان «آشپزخانه مرکز جهانی» ـ که سه تن از آنها از اتباع انگلیس بودند ـ توضیحاتی ارائه دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، سوناک روز سه‌شنبه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید گام‌هایی برای حفاظت از امدادگران اتخاذ کند.

وی همچنین از رژیم صهیونیستی خواست که ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را تسهیل کند.

منابع رسانه‌ای ساعاتی پیش از کشته شدن هفت تن از کارکنان سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی در نوار غزه در حمله رژیم صهیونیستی خبر دادند.

سازمان امدادرسانی آشپرخانه مرکزی جهانی که دفتر آن در آمریکا قرار دارد، پیشتر اعلام کرده بود پس از کشته شدن هفت تن از کارمندانش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه، فعالیت‌هایش در منطقه به حالت تعلیق درآمدند.

در پی کشته شدن کارمندان آشپزخانه مرکزی جهانی در حملات صهیونیستی به غزه، وزارت خارجه انگلیس سفیر رژیم صهیونیستی در لندن را فراخواند.

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس نیز در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از گفت‌وگوی خود با همتای صهیونیستی خبر داد و عنوان کرد در این گفتگو در خصوص «غیرقابل قبول» بودن کشته شدن این کارکنان آشپزخانه مرکز جهانی صحبت کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی باید توضیحات کاملی در این زمینه ارائه دهد، گفت: تغییرات اساسی باید جهت اطمینان از امنیت این کارکنان انجام بگیرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->