ردمی نوت ۱۵ پرو پلاس چه تاریخی رونمایی می‌شود؟ + تصاویر گوشی ایرانسل خبر قطع اینترنت درصورت افزایش‌نیافتن تعرفه‌ها را تکذیب کرد ویدئو | ربات انسان‌نمای Figure 02 حالا مثل اپتیموس تسلا می‌تواند لباس‌ها را تا کند نوآوری‌های جراحی و هوش مصنوعی در درمان سرطان پستان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت ارتباطات: اگر شیار سیم‌کارت از آیفون حدف شود، eSIM را فعال خواهیم کرد مشکل اصلی ربات‌های انسان‌نما چیست و محققان برای رفع آن چه باید بکنند؟ آیا گوگل بالأخره مجبور می‌شود مرورگر کروم را بفروشد؟ مدیرعامل ایرانسل: اگر تعرفه‌ها افزایش نیابد، باید منتظر قطعی‌های موقت اینترنت باشیم مایکروسافت در فروشگاه ویندوز سیاست جدیدی را پیش خواهد گرفت معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور: وعده رئیس‌جمهور برای رفع فیلترینگ در مسیر اجرا قرار دارد در آپدیت نرم‌افزاری جدید اپل، یک قابلیت محبوب به اپل واچ برگشته است معرفی بازی اسکی Grand Mountain Adventure + لینک دانلود اندروید و IOS آیا دوباره به عصر گوشی‌های تاشو بر می‌گردیم!؟ چینی‌ها می‌خواهند یک ربات انسان‌نما با رحم مصنوعی بسازند نسخه اولیه دستیاران هوش مصنوعی دستگاه‌های اجرایی کشور معرفی شد اولین تصاویر غیررسمی از گلکسی S25 FE + مشخصات هشدار بانک ملی درباره انتشار بدافزار در پوشش به‌روزرسانی «بام» و «بله» اقدامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای اربعین ۱۴۰۴ هوش مصنوعی چطور باعث مارپیچ توهم می‌شود؟ ایرپادهای اپل به قابلیت ترجمه زنده مجهز می‌شوند
سرخط خبرها

آخرین ضربه تلگرام به واتساپ

  • کد خبر: ۲۱۹۸۷۱
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
آخرین ضربه تلگرام به واتساپ
شرکت‌ها می‌توانند از ربات تلگرام برای چت کردن با مشتریانشان استفاده کنند. همه این ویژگی‌ها رایگان است اما تنها برای کاربرانی که با پرداخت ماهانه پنج دلار، از اشتراک «تلگرام پریمیوم» استفاده می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز تلگرام به اندازه واتس‌اپ پراستفاده نیست، اما شرکت‌ها می‌توانند آن را اکنون به عنوان یک گزینه ارتباطی برای مشتریان خود اضافه کنند.

همه کاربران در تلگرام اکنون می‌توانند حساب خود را به یک حساب تجاری (بیزنس) تبدیل کنند تا به ویژگی‌هایی دسترسی پیدا کنند که یافتن و تماس با آنها را برای مشتریان راحت‌تر می‌کنند. شرکت‌ها همچنین می‌توانند ساعت فعالیت خود را در پروفایل خود نمایش دهند و موقعیت مکانی خود را در در نقشه، سنجاق کنند. با قرار گرفتن ساعت فعالیت شرکت‌ها در پروفایلشان، مشتریان با یک نگاه، می‌توانند بررسی کنند که آیا آنها همچنان باز هستند یا تعطیل شده اند.

شرکت‌ها در تلگرام تجاری، می‌توانند صفحه آغازین خود را سفارشی کرده و اطلاعاتی را درباره محصولات و خدماتشان در چت‌های خالی، نمایش دهند و به مشتریان این امکان را فراهم کنند که پیش از تماس با آنها، ببینند چه عرضه می‌کنند. برای راحت‌تر کردن پاسخ به درخواست‌های متعدد، حساب‌های تلگرام تجاری همچنین می‌توانند پیام‌های از قبل تنظیم شده را طراحی و ذخیره کند تا بتوانند پاسخ‌ها به مشتریانشان را با سرعت ارسال کنند.

البته شرکت‌ها می‌توانند پیام‌های استقبال و خداحافظی را از قبل بنویسند که به صورت خودکار، برای مشتریانی ارسال می‌شود که با آنها تماس می‌گیرند. شرکت‌ها می‌توانند از ربات تلگرام برای چت کردن با مشتریانشان استفاده کنند. همه این ویژگی‌ها رایگان است، اما تنها برای کاربرانی که با پرداخت ماهانه پنج دلار، از اشتراک «تلگرام پریمیوم» استفاده می‌کنند.

تلگرام علاوه بر معرفی ویژگی‌های مختص شرکت‌ها، اعلام کرده است به صاحبان کانال‌هایی که حداقل هزار مشترک دارند، ۵۰ درصد از درآمد به دست آمده از تبلیغات به نمایش درآمده در کانال‌هایشان را می‌دهد. بر اساس اطلاعاتی که پیش از این توسط پاول دوروف، موسس تلگرام منتشر شده، این شرکت از وضعیت مالی خوبی برخوردار است و می‌تواند این پرداخت را انجام دهد. وی به فایننشیال تایمز گفته است انتظار دارد این اپلیکیشن پیام‌رسان تا سال آینده، سودآور شود و در حال حاضر، سرگرم بررسی عرضه اولیه عمومی است.

منبع: عصر ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->