از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده باران و کاهش تدریجی دما در خراسان رضوی تا روز سه‌شنبه (۲۱ فروردین ماه ١۴٠٣)

  • کد خبر: ۲۲۰۵۷۵
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
پیش‌بینی بارش‌های پراکنده باران و کاهش تدریجی دما در خراسان رضوی تا روز سه‌شنبه (۲۱ فروردین ماه ١۴٠٣)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر امروز تا روز سه‌شنبه جوی ناپایدار در استان حاکم است.

محمد غیوری‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بر میزان ابر افزوده شده و از عصر امروز در نواحی غربی و طی روز دوشنبه در پاره‌ای از نقاط به ویژه در ارتفاعات بارش باران به صورت پراکنده همراه با رعدوبرق خواهد بود.

وی افزود: طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه جوی پایدار در استان حاکم است، اما روز پنج‌شنبه سامانه بارشی گسترده‌ای وارد استان خواهد شد و در پاره‌ای از نقاط توام با رعدوبرق، تگرگ، با احتمال آبگرفتگی معابر و سیلاب در مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.

شایان ذکر است طی این روز‌ها وزش باد شدید به ویژه در نواحی بادخیز همراه با گردوخاک، کاهش میدان دید، کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت است. همچنین از امروز تا روز سه‌شنبه روند دما کاهشی خواهد شد.

به گفته وی، از فردا بارش‌ها در مشهد به صورت پراکنده و خفیف خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ١٠ و ٢٣درجه ثبت شده است، بیان کرد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢۶درجه و در سردترین ساعات به ١٣درجه خواهد رسید.

طی شبانه‌روز گذشته، فریمان با دمای ۶درجه و مه‌ولات با دمای ٣٢درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از سبزوار با ۴٣کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->