سید حسن نصرالله: با اراده بالا به حمایت از فلسطین می‌پردازیم ۳ زخمی در حمله عربستان به خاک یمن (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین حمله هوایی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) جهانگیری در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان به گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دولت چهاردهم واکنش نشان داد نخست وزیر انگلیس: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی حق انکارناپذیر فلسطینیان است لفاظی‌های جدید نتانیاهو همزمان با التماس مقامات صهیونیست برای توافق با حماس روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آمریکا این بار دست به دامان چین شد

  • کد خبر: ۲۲۱۵۸۳
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
آمریکا این بار دست به دامان چین شد
بنا به گزارش ها، آمریکا از کشور چین خواسته تا ایران را از پاسخ دادن به حمله رژیم صهیونیستی به سفارت خود در دمشق منصرف کند.

به گزارش شهرآرانیوز، آمریکا خواهان پادرمیانی چین برای منصرف کردن جمهوری اسلامی ایران از پاسخ به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری خود در سوریه است.

روزنامه فایننشال تایمز به نقل از مقامات و دیپلمات‌های آگاه نوشت که آمریکا از چین درخواست کرده است که با تهران در مورد پاسخ ندادن به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری خود در دمشق صحبت کند.

مقامات آشنا اعلام کردند که دولت بایدن در ماه‌های اخیر مکرراً از پکن خواسته از روابط خود با تهران برای کاهش تنش‌های منطقه‌ای استفاده کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که واشنگتن از عربستان و ترکیه خواسته است تا در همین زمینه با تهران صحبت کنند.

«متیو میلر» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا هم گفت که آمریکا در چند روز گذشته با متحدان و شرکای اروپایی تعامل داشته و از آنها نیز خواسته است با ایران در این باره گفتگو کنند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->