تعداد شهدای نوار غزه به مرز ۳۹ هزار نفر رسید (۲۵ تیر ۱۴۰۳) اعضای جامعه کارگری و کانون‌های بازنشستگی با پزشکیان دیدار کردند+ فیلم مقتدی صدر: شاید ترور ترامپ فیلم تبلیغاتی باشد! وزیر تندرو نتانیاهو تهدید به انحلال کابینه اسرائیل کرد اتحادیه اروپا تحریم های یکجانبه علیه ایران را تمدید کرد بازگشایی سفارت جمهوری آذربایجان در تهران سرپرست وزارت امور خارجه عازم نیویورک شد مقام روسی: ترامپ را برنده انتخابات آمریکا بدانید تازه‌ترین واکنش بایدن به سوءقصد به ترامپ حمله موشکی قسام به نظامیان متجاوز صهیونیست (۲۴ تیر ۱۴۰۳) آغاز مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی با حضور رهبر انقلاب + فیلم (۲۴ تیر ۱۴۰۳) پزشکیان از مردم یمن برای حمایت از فلسطین قدردانی کرد واکنش حماس به جنایت جدید اسرائیل در «النصیرات» غزه عربستان ترور نافرجام ترامپ را محکوم کرد پزشکیان در تماس با هنیه: فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت جهاد اسلامی عملیات در جنوب تل‌آویو را تبریک گفت | این عملیات «پاسخ طبیعی» به «جنایات مستمر» علیه فلسطینی‌ها بود اردوغان با وزیر خارجه عربستان دیدار کرد حمله هوایی آمریکا و انگلیس به ۲ نقطه در استان «الحدیده» یمن واکنش مقامات اروپایی به ترور نافرجام ترامپ کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به اسرائیل رکورد زد
سرخط خبرها

سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس

  • کد خبر: ۲۲۲۸۳۶
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس
شبکه سی ان ان در خبری اختصاصی نوشت که تصاویر ماهواری های نشان می دهد که پایگاه هوایی ای که ادعا می شد هدف حمله رژیم صهیونیستی بوده سالم به نظر می رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس تصاویر ماهواره‌ای اختصاصی سی ان ان از شرکت آمبرا اسپیس (Umbra Space)، به نظر نمی‌رسد که هیچ آسیب گسترده‌ای به پایگاه هوایی‌ای که گفته می‌شود هدف حمله نظامی رژیم اسرائیل بوده، وارد نشده است.

تصاویر ماهواره‌ای رادار دیافراگم مصنوعی (SAR) حدود ساعت ۱۰:۱۸ صبح به وقت محلی گرفته شده است.

سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس

هیچ گودال انفجار بزرگی یا ساختمان تخریب شده‌ای دیده نمی‌شود.

به نوشته سی ان ان، تصاویر SAR مانند تصاویر ماهواره‌ای معمولی نبوده و توسط ماهواره‌ای ایجاد می‌شوند که پرتو‌های راداری را با قابلیت عبور از ابر ارسال می‌کنند. این پرتو‌ها از اجسام روی زمین انعکاس یافته و به ماهواره بازمی گردند.

این تصاویر همچنین نشان می‌دهد که جنگنده‌های اف ۱۴ ایرانی که در گذشته در این پایگاه هوایی مستقر بوده اند، در حال حاضر در آن مستقر نیستند. تصاویر ماهواره‌ای آرشیوی دیگری که توسط سی ان ان بررسی شده نشان می‌دهد که آن این جنگنده‌ها مدتی است که در این پایگاه حضور نداشته اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->