قدمت تونل تاریخی میدان ده دی تقریبا ۱۰۰ ساله است تونل تاریخی در میدان ده دی مشهد آماده بازدید خواهد شد گذری بر تاریخ و پیشینه روستایی بسیار قدیمی در شرق مشهد | ردپای قزاق‌ها در «پاوا» ایجاد و توسعه زیرساخت‌های رفاهی برای بانوان مشهدی در شورای ششم انجام حدود ۱۶۰ میلیون سفر با اتوبوس، در شش‌ماهه ابتدایی امسال در مشهد برگزاری نشست «شناسایی رسانه‌های رسمی و غیررسمی فعال در حاشیه شهر و میزان ضریب نفوذ رسانه‌های مشهد در حاشیه شهر» بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای بومی‌سازی قطعات متروی مشهد نرخ‌نامه ۱۴۰۳ پارکینگ‌های طبقاتی روباز و دارای‌سقف در مشهد اعلام شد مدیریت شهری مشهد پای‌کار برگزاری شایسته دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر است ترافیک پرحجم در میدان‌های جمهوری اسلامی و فلسطین و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۹ مهر ۱۴۰۳) پاسخی برای ممنوعیت چادر زدن در سطح شهر مشهد | شهرداری در بوستان غدیر میزبان زائران است ساخت جمعه بازار خودروی مشهد تا پایان دوره ششم مدیریت شهری فقر در اعتبارات حوزه آبخیزداری شهرستان مشهد رفع چالش‌های اجرایی در حریم مسیل‌های شهر مشهد علت آلودگی هوای امروز (۹ مهر ۱۴۰۳) مشهد چیست؟ هوای کلانشهر مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد (۹ مهر ۱۴۰۳) شهردار مشهدمقدس: خدمات شهرداری ویترین خدمات نظام جمهوری اسلامی است + فیلم مدیر عامل موسسه فرهنگی شهرآرا: «مشهد چهره» بزرگترین سند روایت مشهد الرضا(ع) است + فیلم اجتماع بزرگ «حزب الله زنده است» در مشهد برگزار شد + فیلم ویدئو | اجتماع بزرگ مردمی «حزب الله زنده است» در مشهدمقدس (۸ مهر ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | درخواست شهروند مشهدی برای احداث جمعه بازار + پاسخ منشأ آلودگی هوای امروز مشهد فعالیت ۲ کانون خارجی گردوغبار است (۸ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دوره ششم مدیریت شهری مشهدمقدس به خلاقیت و نوآوری اهمیت ویژه‌ای می‌دهد

  • کد خبر: ۲۲۳۰۰۸
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
دوره ششم مدیریت شهری مشهدمقدس به خلاقیت و نوآوری اهمیت ویژه‌ای می‌دهد
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در این دوره مدیریت شهری بحث خلاقیت و نوآوری اهمیت ویژه‌ای دارد و در بودجه امسال شهرداری نیز بخش‌های ویژه‌ای برای خلاقیت و نوآوری در نظر گرفته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی امروز، یک اردیبهشت‌ماه، در نشست اکوسیستم نوآوری شهری و رونمایی از محصولات نوآورانه شهرداری مشهد که در سالن شهدای شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره مدیریت شهری بحث خلاقیت و نوآوری اهمیت ویژه‌ای دارد و در بودجه امسال شهرداری نیز بخش‌های ویژه‌ای برای خلاقیت و نوآوری در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در خدمات شهری اتفاقاتی در شهر رخ می‌دهد و تجهیزاتی وجود دارد که شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در این زمینه‌ها ورود کنند. ما در بستن این نوع قرارداد‌ها با شرکت‌های دانش‌بنیان مساله داریم. اگر شهرداری و شرکت‌های دانش‌بنیان این گره را برطرف کنند، جهش اتفاق می‌افتد. ما در شورای شهر از این نوع نگاه شهرداری حمایت می‌کنیم.

سلیمی افزود: ما در کمیسیون برنامه و بودجه به صورت ویژه به این نگاه تاکید می‌کنیم. شورای شهر برای شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه معافیت‌های کاربری‌های مسکونی مصوبه دارد. افرادی که در کشور ماندند اهمیت دارند، علم و دانش باید در این مملکت بماند، اما شهرداری باید این مسیر را باز کند. اگر شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش‌های خلاق و فناور طرح‌های و ایده‌هایی را پیشنهاد دهند که شورا بتواند حمایت کند، کمک می‌کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش‌های خلاق و فناور می‌توانند افراد فعالی را متناسب با کمیسیون‌های شورا معرفی کنند تا ابلاغ مشاور برای آنها رد کنیم تا در کنار ما در کمیسیون‌ها بنشینند و مسایل شهر را مشاهده کنند که بدانند فناوری آنها کدام مساله را حل می‌کند.

وی با بیان اینکه وقتی می‌خواهیم در مشهد در حوزه بانوان و خانواده طراحی داشته باشیم، داده، طرح و ایده نداریم، عنوان کرد: خدمات شهری در حال طراحی پارک‌های بانوان است، اما به اینکه چه بخش‌هایی داشته باشد و مشاور چه چیزی را ببیند، توجه نشده است. شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش‌های خلاق و فناور می‌توانند پیشنهاددهنده فضا‌های تفریحی و پرنشاط ویژه بانوان و دختران باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->