گاریدو از عدم میزبانی پرسپولیس شاکی است رد پای باشگاه متمول در پرسپولیسی نشدن قلی‌زاده| تلاش برای وسوسه ستاره و ایجنت پاداش ویژه برای شکست تراکتور با ستاره های پرسپولیسی حرف و حدیث در مورد هافبک پرسپولیس مجموعه ۶ هزارنفری ثامن الائمه، میزبان لیگ برتر والیبال «مهدی الفتی» پرچمدار کاروان ایران در المپیک، کارمند شهرداری گرگان شد ترکیب استقلال برای بازی با ملوان | غیبت رضاوند عالمی و نوازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارند | سقف قرارداد معضل استقلال تاج فیروز: میزبانی سرخابی‌ها در مشهد مستلزم تصمیم شورای تامین استان است | برگزاری مسابقه ذوب‌آهن _ هوادار در مشهد، بدون تماشاگر + فیلم تاریخ‌نگاری حضور تیم‌های مشهدی در مسابقات فوتبال باشگاهی کشور | شماره ۱۷۴ دوئل پررنج برای شطرنج! برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون پزشکی ورزشی در مشهد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) + فیلم تقابل دوستانه خبرنگاران و آتش‌نشانان در فوتسال اسبقیان: خراسان‌رضوی به کارگاهی برای توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تبدیل شده است باشگاه پرسپولیس از مدیرعامل استقلال شکایت کرد خبر بد سمیعی درباره بلانکو | بیرون از لیست تا زمان بالا رفتن سقف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از مجلس رأی اعتماد گرفت حسن یزدانی زیر تیغ جراحان خارجی می‌رود؟ اسکوچیچ: تراکتور قبل از پرسپولیس با من مذاکره کرد جیب بری آرتتا از بازیکنان آرسنال
سرخط خبرها

کل‌کل هواداران استقلال و پرسپولیس در اینستاگرام تنابنده+ویدئو

  • کد خبر: ۲۲۳۰۹
  • ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
  • ۲
کل‌کل هواداران استقلال و پرسپولیس در اینستاگرام تنابنده+ویدئو
در دو قسمت اخیر این فصل از سریال پایتخت پای فوتبال به این سریال باز شده و این موضوع باعث شده تا کل کل هواداران استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی دیده شود.
به گزارش شهرآرانیوز، یکی از اتفاقاتی که از ابتدای فصل ششم پایتخت در داستان سریال رقم خورد، تبدیل شدن بهرام افشاری (در نقش بهتاش) به دروازبان چهارم نساجی بود.

در قسمت‌های اخیر این سریال، با رخ دادن اتفاقات گوناگون بهرام افشاری موفق شد مقابل پرسپولیس بازی کند و این موضوع به بحث جدید هواداران پرسپولیس و استقلال برای کری‌خوانی تبدیل شده است. هواداران دو تیم با گذاشتن کامنت زیر پست محسن تنابنده، بازیگر و نویسنده سریال به سبک گذشته با یکدیگر کل‌کل کردند.

البته این اولین باری نبود که در سریال پایتخت بحث فوتبال به سریال پایتخت باز می‌شود و در فصل‌های گذشته هم درباره این ورزش صحبت شده بود.
 

بازی بهتاش فریبا در مقابل پرسپولیس

تعداد بازدید : 1754

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
راشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
0
0
سلام. من راشین ظریفیان هستم. بنده کلاس دوم هستم. من سریال پایتخت را خیلی دوست دارم. لطفا پیام مرابه گروه سریال پایتخت برسانید.
مخصوصا جناب آقای بهرام افشار, چون من عاشق ایشان هستم.

ممنون
شهرآرانیوز
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
سلام راشین جان. حتما سلامتون رو میرسونیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->