اژه‌ای: انتقام جنایت‌ها از آمریکا و رژیم صهیونیستی گرفته می‌شود + فیلم وزیر کشور: ظرفیت پذیرش اتباع خارجی غیرمجاز را نداریم + فیلم قالیباف: ارز نباید چندنرخی باشد برگزاری نخستین رزمایش مشترک زمینی بین ارتش‌های ایران و عمان دیدار و گفتگوی وزیر امور خارجه و نماینده حزب‌الله در تهران (۱۰ مهر ۱۴۰۳) + فیلم جلسه صحن علنی مجلس با ارائه گزارش وزیر صمت و رئیس بانک مرکزی آغاز شد شهید نصر معاون اول رئیس جمهور عازم ارمنستان شد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) نماینده مقام معظم رهبری وارد طبس شد | برنامه‌های حجت الاسلام مروی در این سفر چیست؟ +فیلم تهدید رژیم صهیونیستی برای خارج شدن مردم از مناطق جنوب بیروت+عکس حزب الله لبنان: دشمن را در نبرد زمینی شکست می‌دهیم گردان‌های سیدالشهدا(ع) عراق: اجازه محاصره لبنان را نخواهیم داد حمله زمینی ارتش رژیم اسرائیل به لبنان اتفاق افتاد؟ آتش سوزی گسترده در نزدیکی پایگاه نظامی ارتش اسرائیل در قدس اشغالی پزشکیان: با قدرت در برابر ظلم و جنایت می‌ایستیم عراقچی: مقاومت قوی‌تر می‌شود ادعای معاریو درباره نحوه ترور شهید سید حسن نصرالله یمن یازدهمین پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد (۹ مهر ۱۴۰۳) وزیر جنگ صهیونیستی: آغاز مرحله دوم جنگ علیه حزب‌الله نزدیک است پیکر فرماندهان شهید حزب‌الله به خاک سپرده شد در دیدار مسعود پزشکیان با نخست وزیر روسیه چه گذشت؟+فیلم کره شمالی ادعای زلنسکی درباره همکاری با روسیه را تکذیب کرد حمله موشکی گسترده حزب الله به چند شهرک در شمال فلسطین اشغالی
سرخط خبرها

تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو

  • کد خبر: ۲۲۴۶۱۰
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
سرزمین‌های اشغالی شاهد تظاهرات اعتراضی هزاران شهرک‌نشین صهیونیست علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی است.

به گزارش شهرآرانیوز، امشب هم تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو دست به تظاهرات زده‌اند.

بر اساس گزارش‌های رسیده این شهرک‌نشینان معترض از نتانیاهو خواسته‌اند که توافقی را برای مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه امضا کند.

علاوه بر این صهیونیست‌های معترض در این تظاهرات پرشمار خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی و برکناری نتانیاهو شده‌اند.

همچنین رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که صد‌ها معترض صهیونیست نیز در برابر محل اقامت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «قیساریا» دست به تظاهرات زده و خطاب به نتانیاهو شعار داده‌اند: پیش از اسیران به محل اقامتت بازنگرد.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقاد‌ها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->