ثبت‌نام آموزش هوش مصنوعی به ۲ میلیون دانش‌آموز، از خرداد ۱۴۰۴ آغاز می‌شود نقش مؤثر تصاویر ماهواره‌ای در پایش آلودگی هوا تدوین کتب درسی جدید در حوزه کدنویسی انجام می‌شود ضرورت اطلاع خانواده از احوالات کودکان برای به حداقل رساندن آسیب‌های دوره نوجوانی مصرف گوشت در سالمندان نباید صفر شود هتل‌های مشهد برای عروسی؛ شبی به یاد ماندنی با خدمات خاص و فضای مجلل صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴) رتبه برتر کشوری در شاخص خلاقیت و نوآوری، در دست موزه طبیعی سمنان پیوند رایگان، افتخار نظام سلامت ایران؛ نجات سالانه ۸۰۰ جان با اهدای عضو در مشهد | راه‌اندازی مرکز برداشت بافت در بهشت‌رضا(ع) شکارچی فعال در فضای مجازی دستگیر شد بار دیگر هشدار خودمراقبتی برای مردم کلانشهر مشهد صادر شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴) حرکت جدی بیمارستان منتصریه مشهد در مسیر توسعه پیوند اعضا | فرهنگ‌سازی درباره مرگ مغزی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای رسانه‌ها پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (دوشنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴) | دمای مشهد به ۳۴ درجه می‌رسد هشدار پلیش فتا درمورد فروشندگان سوالات نهایی | لو رفتن سوالات قبل از ساعت مشخص غیرممکن است ۲۹ هزار کودک بازمانده از تحصیل ۶ تا ۱۱ ساله جذب مدارس خواهند شد توصیه‌های طلایی برای تأمین آب بدن در گرمای هوا آیا مصرف تخم‌مرغ خام یا نیم‌پز برای سلامتی مفید است؟ پایان خوش ماجرای نانوایی کوی عمار یاسر مشهد بازسازی صحنه قتل از سوی مرد ضایعاتی | قتل ضایع مرد ضایعاتی! بحران خاموش جمعیت تأمین اجتماعی: حقوق اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ بازنشستگان در دو مرحله واریز می‌شود، بازنشستگان صبوری کنند چرمشهر بزرگ ترین تهدید برای سلامت کشف رود | تشدید آلایندگی از  گذر دباغ خانه پارک موزه علوم زمین مشهد موزه برتر کشوری شد چرا حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی بدون افزایش واریز شد؟ + اطلاعیه کانون عالی کارگران بازنشسته تأمین‌اجتماعی درباره نحوه پرداخت حقوق اردیبهشت ۱۴۰۴ تبلیغات محصولات ضد پوسیدگی دندان تا چه میزان واقعی است؟ پیش‌بینی هواشناسی کشور (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴) | ورود ۲ موج خنک بارشی به کشور در هفته جاری ویروسی که حجاج را تهدید می‌کند، چه علائمی دارد؟ یک هزار و ۶۵۰ اهداکننده مرگ مغزی در مشهد به بیش از ۷ هزار بیمار زندگی دوباره بخشیدند اختلال یادگیری ریاضی در کودکان را بشناسیم چگونه می‌توان گرفتگی بینی در فصل بهار را برطرف کرد؟ توضیحاتی در رابطه با ترمیم حقوق و مراحل پرداخت فوق‌العاده خاص بازنشستگان جدید نیرو‌های مسلح
سرخط خبرها

۷۵۰۱۳؛ سامانه پاسخگویی تلفنی آتیه‌سازان حافظ

  • کد خبر: ۲۲۴۸۸۲
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
۷۵۰۱۳؛ سامانه پاسخگویی تلفنی آتیه‌سازان حافظ
مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه‌سازان حافظ با بیان اینکه ایجاد روابط تعاملی، پاسخگویی به موقع و اطلاع‌رسانی دقیق به مشتریان اولویت شرکت است، گفت: به طور متوسط روزانه پاسخگوی ۱۶۰۰ تماس برقرار شده با سامانه ۷۵۰۱۳ هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سید حامد حسینی‌کیا در نشستی کوتاه با اصحاب رسانه، گفت: سامانه ۷۵۰۱۳ در راستای هدف اصلی شرکت یعنی کسب رضایت‌مندی حداکثری بیمه‌شدگان و شناخت بهتر نیاز‌های آنها از طریق تماس‌های تلفنی ایجاد شده تا بدون نیاز به مراجعه حضوری پاسخگویی به سوالات مطرح شده و پیگیری درخواست‌ها، صورت گیرد.

وی حفظ و گسترش بازار را مستلزم افزایش ضریب نفوذ رضایت‌مندی در جامعه مشتریان کنونی دانست و ادامه داد: ایجاد حلقه مشتریان وفادار اصلی‌ترین هدف شرکت است. از این رو جذب و نگهداری مشتریان در بازار‌های رقابتی امروز لازمه داشتن روابط عمومی پویا و صادق است تا با تعاملات موثر و مدیریت شده مشتریان را حفظ کند.

مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه‌سازان حافظ با اشاره به رویکرد و تاکیدات مدیرعامل آتیه‌سازان حافظ بر ارائه خدمت با کیفیت و بی‌‎منت به مشتریان شرکت (که عموما بازنشستگان هستند)، اظهار کرد: مدیریت روابط عمومی و بخش‌های تابع آن از جمله واحد ارتباط با مشتریان (۷۵۰۱۳)، تلاش می‌کند تا روابط تعاملی و دو جانبه‌ای را میان خود و مشتریانش ایجاد کند و بیش از پیش با پاسخگویی به موقع و اطلاع‌رسانی دقیق در مورد مفاد و تعهدات مندرج در قرارداد‌های منعقد شده با بیمه شدگان روند دریافت خدمات این شرکت را تسهیل کند.

حسینی کیا در خصوص بیشترین اطلاعات درخواستی بر اساس بررسی تماس‌های برقرار شده با سامانه ۷۵۰۱۳، گفت: بیشتر سوالات بیمه‌شدگان درباره مبلغ و زمان بازپرداخت اسناد خسارتی، آگاهی از مراکز طرف قرارداد، آگاهی از تعهدات هر قرارداد، نحوه دریافت معرفی‌نامه یا پذیرش اسناد، اطلاعات شعب و نمایندگی‌ها و اطلاعات بیمه‌گری و نحوه ثبت‌نام بیمه اکمل است.

وی تصریح کرد: اولویت ما پشتیبانی سریع و آسان از مشتری و دریافت بازخورد‌های آنان چه مثبت و چه منفی و به جریان انداختن نظرات‌شان در روند کار است.

مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه‌سازان حافظ معتقد است: توجه به نظرات مشتریان می‌تواند منجر به تقویت وفاداری آنها و حفظ و توسعه بازار و در نهایت کسب نتیجه‌ای مطلوب برای شرکت و مشتریان شود. به همین منظور این مدیریت شناسایی موانع خدمت‌رسانی و ارتقاء پاسخگویی به شکایات و ارتباط با مشتریان را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده است.
منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->