ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم
سرخط خبرها

زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۵۹۱۰
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم + فیلم
رسانه های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری های طولکرم در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در درگیری‌های امروز در شهرک دیر غصون در شمال طولکرم، یکی از نظامیان این رژیم از یگان ویژه یمام زخمی شده است.

این در حالی است که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از بیش از ۱۲ ساعت تخریب و محاصره خانه‌ای در روستای «دیر الغصون» در شمال طولکرم عقب‌نشینی از این منطقه را آغاز کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی در این یورش ۲ مبارز تحت تعقیب فلسطینی را به شهادت رسانده است.

برخی منابع نیز گزارش دادند که یک مبارز فلسطینی در جریان این یورش نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و پیکر وی از سوی نظامیان صهیونیست ربوده شده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چند زخمی و احتمالاً شهید را از منطقه‌های پیرامونی این خانه محاصره‌شده به یک خودرو نظامی منتقل کرده‌اند.

بر اساس گزارش خبرنگار المیادین به نقل از شاهدان عینی ۳ فلسطینی در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به دیرالغصون به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی به روستای بیت ریما در شمال غرب رام الله در کرانه باختری حمله ور شد.

در جریان این یورش یک جوان فلسطینی به شدت زخمی شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->