بن گویر: آتش بس اعلام شود از کابینه می‌روم مخبر: مردم همواره به مسئولیت‌های خود در رابطه با نظام به شایسته‌ترین نحو عمل کرده‌اند تظاهرات صهیونیست‌ها در مخالفت با خدمت نظامی اجباری + تصاویر اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی فرانسه | حزب لوپن، مکرون را شکست داد بیانیه کاردار سفارت ایران در لندن درباره وقایع روز انتخابات نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم مسعود پزشکیان از حضور در مناظره‌های تلویزیون انصراف داد؟ شرکت ۴ هزار شهروند یهودی ترکیه‌ای در جنگ غزه ۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل نشست قریب الوقوع سوریه و ترکیه در عراق قاهره ورود نیرو‌های مصری به نوار غزه را رد کرد اعتراض ایران در خصوص حواشی انتخابات در انگلیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی: امنیت پایدار سطح کشور مدیون جانفشانی‌های شهدا است

  • کد خبر: ۲۲۶۹۷۸
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی: امنیت پایدار سطح کشور مدیون جانفشانی‌های شهدا است
فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا گفت: شهیدان، گوهران گران‌بهایی بودند که خونشان را در راه دفاع از اسلام فدا کردند.

امیر سرتیپ دوم احمد اکبری در گفتگو با شهرآرانیوز در حاشیه مراسم اعطای نشان فداکاری اهدایی فرمانده کل قوا به خانواده شهدا گفت: امنیت پایداری که در سطح کشور حاکم است قطعا مدیون جانفشانی عزیزانی است که امروز افتخار پیدا کردیم در محضر آنان باشیم.

وی افزود: امروز با حضور فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی به تعدادی از پیشکسوتان و جانبازان و خانواده شهدا، نشان فداکاری اهدا شد.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا ادامه داد: از خداوند خواستاریم در این لباس مقدس بتوانیم رهروان واقعی شهدا باشیم. از فرمانده کل ارتش و دیگر مسئولان بابت قدرانی و حضور خانواده معظم شهدا در این مراسم تشکر می‌کنم که باعث شدند بتوانیم از محضر پیشکسوتان که الگو برای ما محسوب می‌شوند بهره‌مند شویم تا در روند خدمتی حداکثر استفاده را برده باشیم.

سرتیپ دوم اکبری خاطرنشان کرد: ایران قوی امروز قدرت خود را از باور الهی مردم و رزمندگان ایثارگر و خانواده معظم شهدا و مهرورزی به ملت‌ها و فرهنگشان و ایستادگی در برابر قدرت‌های مستکبر دریافت می‌کند.

وی بیان کرد: شهیدان، گوهران گران‌بهایی بودند که خونشان را در راه دفاع از اسلام فدا کردند و صبر و استقامت خانواده‌هایشان امروزه عزت داخلی و اقتدار بین‌المللی را برای تمام ملت ایران به ارمغان آورده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->