ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید

  • کد خبر: ۲۲۷۱۱۵
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱
نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید
تیم‌های تراکتور و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، بلیت فروشی مسابقه دو تیم تراکتور و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر شروع شد. این مسابقه از ساعت ۱۸:۵۰ روز شنبه (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

بدین ترتیب باشگاه تراکتور اقدام به فروش بلین این مسابقه کرده است و براساس آنچه در سایت این باشگاه موجود است قیمت بلیت‌های این مسابقه به مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ریال تعیین شده است.
علاقه‌مندان برای خرید بلیت این مسابقه می‌توانند به سامانه فروش بلیت الکترونیکی باشگاه تراکتور مراجعه و بلیت مورد نظرشان را خریداری کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->