پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد! اخباری، جدیدترین گزینه پرسپولیس برای دروازه‌بانی رونالدو داغ دل برانکو را تازه کرد! سرمربی اسبق پرسپولیس تماشاگر صعود پرتغال نتیجه بازی پرتغال و اسلوونی+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| کامبک رونالدو و یاران ویدیو پنالتی از دست رفته رونالدو مقابل اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ | کریس همچنان ناکام در گلزنی! بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه (ع) نتیجه بازی بلژیک و فرانسه(۱۱ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل و خلاصه بازی| خداحافظ دی بروینه!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است

  • کد خبر: ۲۲۷۳۱۳
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است
یکی از دلایلی که سبب شده مشکل آتیلا حجازی برای حضور روی نیمکت استقلال حل نشود، ارسال نشدن قرارداد این چهره برای سازمان لیگ است.

گروه ورزش|شهرارانیوز، ماجرای سرپرستی در استقلال هم به داستان عجیبی تبدیل شده است. درحالی که علی سامره به دلیل اختلاف با نکونام چند وقت پیش استعفا داد و رفت، مدیر قبلی تیم استقلال احسان خواجه‌گیری را جانشین سامره کرد، اما خیلی عمر سرپرستی خواجه‌گیری زیاد نبود و با کنار گذاشتن خطیر سرپرست دوم استقلال هم کنار گذاشته شد و مدیران جدید استقلال آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست معرفی کردند، اما آتیلا در بازی قبلی استقلال مجوز حضور روی نیمکت را نگرفت تا حضور سومین سرپرست استقلال هم با مشکل روبه‌رو شود.

 درحالی که استقلالی‌ها سعی می‌کنند در این خصوص توضیح زیادی ندهند و با سکوت خود توپ را در زمین سازمان لیگ و مسئول نقل و انتقالات می‌اندازند، اما روز گذشته مشخص شد که این سهل‌انگاری از جانب خود استقلالی‌ها بوده و هنوز قرارداد حجازی را به سازمان لیگ ارائه نداده‌اند که بخواهند برای آتیلا مجوز حضور روی نیمکت را صادر کنند.


 درباره دلیل عدم صدور مجوز حضور حجازی روی نیمکت استقلال با طاهری مسئول نقل‌وانتقالات سازمان لیگ تماس گرفتیم و طاهری در این زمینه گفت: «شما از ما می‌پرسید که چرا مجوز حجازی را برای نشستن روی نیمکت صادر نمی‌کنیم، اما باید در این خصوص بگویم که استقلالی‌ها اصلاً قرارداد حجازی را به ما ارائه ندادند که بتوانیم مجوز حضورش را صادر کنیم. به نظرم شما بهتر است از خود مدیران استقلال بپرسید، چرا تاکنون قرارداد آتیلا را به ما ارائه نداده‌اند.»

بعد از توضیحات طاهری به سراغ حجازی رفتیم، سرپرست جدید استقلال در این خصوص گفت: «ان‌شاءالله بزودی این مسأله حل می‌شود.» آتیلا در این باره توضیح بیشتری نداد! به نظر می‌رسد تعلل در خصوص ثبت سرپرستی حجازی مقصرش خود استقلال است و مدیران این تیم بهتر می‌دانند چرا سرپرست جدید نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->