طرح بازنگری قلعه وکیل آباد مشهد در کمیسیون ماده ۵ تصویب شد| تراکم منطقه بین ۲ تا ۶ طبقه پیش‌بینی تمهیدات ویژه مدیریت شهری مشهد برای برگزاری مسابقه ایران _ قطر برگزاری سومین رویداد «عطر و طعم پاییز» در مشهد  سقوط کارگر جوان مشهدی از ارتفاع (۱۴ مهر ۱۴۰۳) سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: امروز هژمونی آمریکا و اسرائیل نابود شده است افزایش ظرفیت ساماندهی و آموزش آسیب‌دیدگان اجتماعی در مشهد رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: حضور مردم در نماز جمعه نصر نمایانگر استحکام کافی مبنایی و مردمی نظام جمهوری اسلامی است + فیلم اعمال‌قانون ۱۴۷۵ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۷ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) حکایت ناشنیده از آغاز حکومت شاه عباس صفوی در مشهد | بدشگونی تاج‌گذاری در کوهسنگی شهردار منطقه‌۳ مشهد در دیدار با اهالی محله دروی: دیوارسازی کال دروی، رو به پایان است کارتون | جنگ نرم رژیم موقت صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی هوای کلانشهر مشهد امروز سالم شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) علت تصادف اتوبوس با ۷ خودرو در بولوار پیروزی مشهد چه بود؟ + فیلم سوانح رانندگی در خراسان رضوی سه کشته برجای گذاشت (۱۳ مهر ۱۴۰۳) ناصحی: تقویت همدلی در تمام ارکان مدیریت شهری مجدانه مدنظر قرار بگیرد حاجی‌بگلو: قانون درآمدهای پایدار شرایط دشواری را برای شهرداری‌ها رقم زده است شهردار مشهد مقدس: تعدادی از پروژه‌های شهری با اعتباری ۸ هزار میلیاردی آماده بهره‌برداری هستند بررسی نقش سمن‌های حوزه اجتماعی در مدیریت شهری مشهد اجرای برنامه‌های مختلف برای دختران مشهدی توسط مهدیه و مجتمع فرهنگی منتظران عاشق پیگیری ایجاد «کافه‌بازی» در بوستان‌های بانوان شهر مشهدمقدس رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد: وعده صادق ۲ انرژی مضاعفی در امت اسلامی ایجاد کرد روایت‌هایی از زندگی کلنل محمدتقی‌خان پسیان به مناسبت سالروز شهادتش | قطرات خونم کلمه «ایران» را ترسیم خواهند کرد
سرخط خبرها

۶۵۶ هزار تماس با ۱۳۷ در سال ۹۸

  • کد خبر: ۲۲۷۵۰
  • ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
۶۵۶ هزار تماس با ۱۳۷ در سال ۹۸
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس و برقراری ارتباط ۶۵۶ هزار و ۱۱۰ شهروند با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، در سال ۹۸، یعنی بیست و سومین سال فعالیت خود، توانست بیش از پیش مشارکت شهروندان در امور مختلف شهر را جلب نماید لذا شاهد تماس ۶۵۶ هزار و ۱۱۰ شهروند و زائر با این مرکز جهت ارائه درخواست ها، انتقادات و پیشنهادها در موضوعات گوناگون بوده ایم‌.


وی با اشاره به اینکه در سال ۹۸ به طور میانگین، روزانه ۱۸۰۰ شهروند با مرکز ۱۳۷ مشهد تماس و ارتباط برقرار نموده اند، افزود: در ۳۶۵ روز سال گذشته، کارشناسان این مرکز، یک میلیون و ۷۲ هزار و ۲۵۰ دقیقه با شهروندان تماس گیرنده، به گفت و گو، مکالمه نشسته اند و ضمن شنیدن درد دلها و مسائل مردم، آنها را راهنمایی و درخواست هایشان را برای پیگیری بعدی، ثبت نموده اند.


رمضانی فرخد ادامه داد: یکی از برنامه های پرمخاطب مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، حضور اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان شهردار، مدیران شهری و همچنین شهرداران مناطق در این مرکز و پاسخگویی مستقیم به تماس های مردمی است که تنها در این حوزه شاهد ۱۲ هزار و ۲۰۰ دقیقه مکالمه مستقیم شهروندان با مدیران شهری در سال گذشته بوده ایم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: از کل تماس های شهروندان با مرکز ۱۳۷ در سال ۹۸، حدود ۵۲ درصد در لحظه تماس، پاسخگویی و راهنمایی لازم به آنها ارائه شده و درخواست های ۴۸ درصد از شهروندان نیز که قابلیت پیگیری داشت، ثبت و به واحدهای مربوطه در معاونت ها، سازمان ها، مناطق و شرکت های تابعه شهرداری برای پاسخگویی ارجاع شد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->