شهردار مشهد مقدس: ۹ هزار جای‌پارک و ۵۱ مکان اسکان موقت آماده خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر | ما در حوزه قطارشهری، با کمبود واگن مواجه هستیم پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشهد، فردا (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) به بهره‌برداری می‌رسد تسهیل دسترسی زائران و شهروندان به خدمات شهری در مشهد با به‌روزرسانی لایه‌های مکانی نقشه مشهد محدودیت‌های ترافیکی ایام شهادت امام‌رضا(ع) در مشهد از پنجشنبه (۳۰ مرداد ۱۴۰۴) اعمال خواهد شد مشهد؛ اولِ عشق است آخرِ صفر خدمت رسانی رایگان ناوگان اتوبوسرانی مشهد به زائرین پیاده از محورهای ورودی مشهد مقدس دهه آخر صفر نمایش هم‌افزایی ملی در حمل‌ونقل جاده‌ای مشهد و خراسان رضوی در روز شنبه یک شهریور ماه ۱۴۰۴ تعطیل است استقرار تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در محور‌های مواصلاتی منتهی به حرم در آستانه شهادت امام رضا(ع) | احتمال حضور پزشکیان در مشهد طرح خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام‌رضا(ع) ویژه دهه پایانی ماه صفر در مشهد آغاز شد (۲۷ مرداد ۱۴۰۴) + فیلم و عکس هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط «قابل‌قبول» قرار دارد (۲۷ مرداد ۱۴۰۴) وزیر کشور: نگاه به مشهد و به ویژه برنامه‌های دهه آخر ماه صفر، ملی است | بازگشت ۲ میلیون تبعه غیرمجاز به افغانستان تا پایان سال ۱۴۰۴ + فیلم وزیر کشور وارد مشهد شد (۲۷ مرداد ۱۴۰۴) آمادگی مشهد برای اسکان ۸۰۰ هزار زائر حرم امام‌رضا(ع) در هر شب، طی روزهای آخر صفر ۱۴۰۴ استاندار خراسان رضوی: کارگروه احداث شهرک سلامت در مشهد تشکیل می‌شود مجموعه‌های مردمی در تدارک پذیرایی از زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۴ در مشهد + فیلم عکس‌هایی از تمرین ارکستر سمفونیک تهران رونمایی از کتاب «در سایه‌سار خورشید» با موضوع فرهنگ میزبانی توسط شهرداری مشهد پیش‌بینی ۲۵۰ دستگاه اتوبوس در مشهد برای تقویت مسیر‌های عبوری و منتهی به حرم مطهر در روز‌های پایانی صفر خراسان رضوی، قطب صنایع دستی کشور؛ ۲۳ هزار هنرمند و ۷۰۰ فروشگاه فعال
سرخط خبرها
رییس اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد خبر داد:

بیشترین درخواست‌های مردمی در زمینه نظارت بر ساخت‌وساز‌های مشهد است

  • کد خبر: ۲۳۵۹۶
  • ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
بیشترین درخواست‌های مردمی در زمینه نظارت بر ساخت‌وساز‌های مشهد است
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: مهمترین و اولین مسأله و مشکل شهروندان طی سال گذشته در زمینه نظارت بر ساخت‌وساز‌های شهری بوده است.
به گزارش شهرآرا نیوز، احمد رمضانی‌فرخد تصریح کرد: وقتی شهروندی با ما تماس می‌گیرد تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با بالاترین سرعت پاسخگوی او باشیم. در سال گذشته ۶۵۶ هزار و ۱۱۰ شهروند در باب مسائل و مشکلات شهری با ۸ درگاه مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس داشته‌اند که این تماس‌ها شامل یک میلیون و ۷۲ هزار و ۲۵۰ دقیقه بوده است.

وی ادامه داد: ۵۲ درصد از کل شهروندان تماس گیرنده، به صورت آنی و در همان لحظه تماس، راهنمایی و پاسخگویی شده‌اند و درخواست‌های ۴۲ درصد دیگر از شهروندان نیز جهت پیگیری و پاسخگویی، ثبت و به معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری ارجاع شده است.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۵۹ هزار و ۳۳۸ مسأله و مشکل شهری انعکاس داده شده از سوی شهروندان در چرخه پیگیری قرار گرفت که حدود ۶۱ درصد از این مشکلات گره گشایی شده است. ۱۳ درصد از درخواست‌های مردمی نیز در دست اقدام است و فقط ۳ درصد از مجموع این درخواست‌ها به دلیل نبود امکانات و بودجه حل نشده باقی مانده است.

رمضانی ادامه داد: همچنین ۲۳ درصد از مجموع درخواست‌های شهروندان نیز مربوط به سایر ارگان‌ها بوده یا مشکل اعلامی شهروند در محدوده شهری نبوده است.

وی تصریح کرد: از اتفاقات بسیار خوب سال گذشته مرکز ۱۳۷، راه‌اندازی نهضت پاسخگویی است. براساس آن شهروندان بدون هیچ سانسوری می‌توانستند با مسئولان و اعضاء شورا صحبت کنند. در این خصوص ۳۲۶۷ شهروند در ۱۱۱ جلسه پاسخگویی مشارکت داشتند که این جلسات پاسخگویی مستقیم تلفنی مسئولان به شهروندان، ۱۲ هزار و ۲۰۰ دقیقه مکالمه را به همراه داشته است.

بیشترین درخواست‌ها در زمینه نظارت بر ساخت‌وساز‌های شهری است

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد در خصوص مهمترین مسائل مطرح شده شهروندان در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ طی سال گذشته گفت: مهمترین و اولین مسأله و مشکل شهروندان در زمینه نظارت بر ساخت‌وساز‌های شهری است که ۱۱ درصد درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸ را به خود اختصاص داده است. دومین موضوع پرتکرار، شست‌وشوی معابر شهری است که حدود ۹ درصد تماس‌ها را شامل می‌شود. همچنین مسأله سوم در زمینه آسفالت، روکش و لکه‌گیری معابر است که تقریبا ۱۲ هزار و ۷۹۴ درخواست در این حوزه ثبت و پیگیری شده است.

وی ادامه داد: مسأله چهارم شامل مشکلات و مسائل مربوط به فضای سبز بوده که بیش از ۸ درصد درخواست‌ها به این موضوع اختصاص داشت. مسأله پنجم که بیش از ۱۰ هزار شهروند یعنی در حدود ۶ درصد از تماس‌ها را به خود اختصاص داده، مشکل سد معبر بوده است.

منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->