برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت رئیس‌جمهور شهید در مشهد + فیلم و عکس آغاز عملیات اجرایی بهسازی و نوسازی گذر تاریخی نوغان مشهد گذری بر تاریخ قدیمی‌ترین هتل مشهد | «پارس» با پنجره‌هایی رو به ارگ قدیم تصادف مرگ‌بار کامیونت با موتورسیکلت در محور چناران-مشهد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) صدور بیش از ۱۵۹ هزار مجوز بهره‌برداری از غرف بازار‌های سیار شهرداری مشهد اعلام نرخنامه مصوب عکس پرسنلی اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران مشهد تأمین ۱۰۰ لیتربرثانیه آب موردنیاز فضای سبز مناطق غربی مشهد در یکصدوهفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۱۱ تیر ۱۴۰۳) | تقدیر شورا از عملکرد شهرداری مشهد در برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری درباره کوچه تاریخی «وحدت» مشهد | عبور از تاریخ کوچه شرکت «کانتور» ترافیک سنگین در اطراف میدان آزادی و بزرگراه شهید چراغچی | سرعت بالا، جان راکب موتورسیکلت را گرفت (۱۱ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۱ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۳۴۸ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۰ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۱ تیر ۱۴۰۳) بررسی گلایه‌های مشهدی‌ها درباره وضعیت پروژه‌های ناتمام پایانه مسافربری مراسم چهلم شهدای خدمت در مشهد | برگزاری مراسم چهلم شهدای خدمت، فرصتی برای تبیین دستاورد‌ها و خدمات شهید جمهور ضارب نگهبان بوستان خورشید مشهد روانه زندان شد رونمایی از گواهینامه بین‌المللی مدیریت زیست‌محیطی ایزو ۱۴۰۰۱-۲۰۱۵ توسعه کارخانه نوآوری و مراکز نوآوری شهری از اهداف زیرساختی این حوزه مدیریت شهری مشهد است شهروند خبرنگار | درخواست بازگشایی سرویس بهداشتی بوستان شقایق مشهد + پاسخ سلیمی: سایت بانوان بوستان «وحدت» مشهد بازطراحی می‌شود شهردار مشهد: ۱۳۵ میلیارد تومان برای ساخت ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی اختصاص یافته است مطالبه شهروندان برای دیواره‌سازی حاشیه کانال آب سیس‌آباد مشهد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آخرین وضعیت سیل در مشهد از زبان فرماندار (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۸۴۵۲
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴
آخرین وضعیت سیل در مشهد از زبان فرماندار (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
فرماندار مشهد در خصوص آخرین وضعیت مشهد پس از بارش باران و وقوع سیلاب در این شهر تا کنون (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحاتی ارائه کرد.

محسن داوری در گفت و گو با شهرآرانیوز در خصوص آخرین وضعیت مشهد در پی بارش باران و سیلاب در مشهد، اعلام کرد: با توجه به اینکه آماده باش قبلی اعلام و ستاد بحران تشکیل شده بود به موقع امدادرسانی‌ها انجام شد. همه دستگاه‌ها وارد شدند که خدمت‌رسانی کنند که آب گرفتگی‌ها رفع و اگر خللی وجود دارد مرتفع و امدادرسانی‌ها انجام شوند. اکثر نقاطی که آب گرفتگی وجود داشت مرتفع شد، اما در دو حوزه میدان انقلاب و بلوار سپاه دچار چالش شدیم چرا که در خیابان سپاه ۶۹ علاوه بر آب رفتگی معابر برخی منازل هم دچار آبگرفتگی شدند.

وی افزود: صبح امروز پل انقلاب بازگشایی شد و در حوزه منطقه سیدی و بلوار سپاه تمام منازل که دچار آبگرفتگی شده بود تخلیه و گل و لای آنها شست‌وشو شد. ارزیابی منازل صورت گرفت و افرادی که نیاز به اسکان داشتند اسکان موقت در اختیارشان قرار گرفته است و در پی جبران خسارت نیز هستیم.

فرماندار مشهد ادامه داد: با توجه به تداوم باران نقاط آسیب‌پذیر شناسایی شد، طبق قانون زمین‌های بزرگ محور و زمین‌هایی که ساخت و ساز نشده باید دیوار شود که در بسیاری از این زمین‌ها دیوار ساخته شده بود امروز در ستاد مدیریت بحران مصوب شد که حوزه‌هایی که دیوار شده و احتمال خطر سیل و در مسیل‌ها قرار دارد تخریب شود که خطری مردم را تهدید نکند لذا این مناطق در حال شناسایی است.

داوری با بیان اینکه تا یکشنبه تداوم بارش باران در مشهد پیش‌بینی شده است، گفت: مسیر‌هایی که به خاطر گل‌ولای دچار گرفتگی شدند برطرف شود، تمام امکانات امدادی را درسطح شهر توزیع کردیم که به موقع خدمت رسانی کنیم. ادارات آب، برق و گاز آماده باش کامل هستند که خدمت رسانی کنند هم اکنون برخی نقاط مشهد دچار قطعی برق شدند که خوشبختانه با فاصله زمانی کوتاهی وصل شد.

وی تاکید کرد: باید از مردم که همیشه همراه ما هستند تشکر کنیم. مردم و دستگاه‌های، خدمت‌رسانی و نیرو‌های جهادی پای کار بودند و همه آمدند که کمک کنند.

فرماندار مشهد از مردم خواستار خودداری از تردد‌های غیرضروری شد و گفت: بارش باران رگباری تا یکشنبه ادامه دارد، مردم حتی‌الامکان از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند و به ارتفاعات و مسیل‌ها تردد نکنند. هنگام بارندگی نیز از وسایل شخصی کمتر استفاده کنند تا بتوانیم خدمت‌رسانی بهتری داشته باشیم.

داوری در نهاد گفت: ما تلاش می‌کنیم که خدمت رسانی را در اوج خود داشته باشیم در روز‌های آتی با توجه به میلاد امام رضا (ع)، موکب‌هایی برپا خواهد شد، خواهش ما  این است که به محض بارندگی ملاحظاتی داشته باشند که موکب‌های در مسیر‌هایی قرار بگیرد که خسارتی در پی نداشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->