روایت مادری که با بخشی از ارثیه خانواده سه مرد بدهکار را از زندان آزاد کرد آمادگی «اسکودا» برای همکاری برای طرح شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه بین المللی نام ۲۴ پرستار ایرانی در فهرست نخبگان علمی جهان (شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳) اطلاعیه آموزش و پرورش برای رسیدگی به اعتراضات آزمون‌های استخدامی معلمی (شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳) چینی‌ها دیابت نوع ۱ را درمان کردند تعرض به دختر جوان توسط مدرس زبان انگلیسی فراخوان اعزام نیرو‌های داوطلب به لبنان (شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳) واژگونی قایق مهاجران ۹ کشته و ۴۸ مفقود برجای گذاشت واژگونی خودرو در خواف پنج مصدوم بر جای گذاشت (۷ مهر ۱۴۰۳) آتش‌سوزی گسترده انبار مبل در جاده کلات (۷ مهر ۱۴۰۳) هتل ارزان اصفهان | اقامتی مقرون به صرفه در اصفهان اهمیت تصویربرداری در کاشت ایمپلنت جزئیات جدید از انفجار معدن طبس تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان صندوق فولاد واریز شد (۷ مهر ۱۴۰۳) همه ظرفیت‌های قانونی را برای بازگشت دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل پای کار خواهیم آورد جا‌های دیدنی کندی در کشور سریلانکا افراد بالغ، فشار خون خود را حداقل سالی یک بار بررسی کنند ۲۴۰ مدرسه عشایری در خراسان رضوی میزبان دانش‌آموزان هستند هاری، یکی از کشنده‌ترین بیماری‌های قابل انتقال از حیوان به انسان است | مرگ ۱۳ نفر بر اثر هاری، از ابتدای سال تاکنون (۷ مهر ۱۴۰۳) ۴۰ دستگاه لیزر غیرمجاز در مشهد کشف و ضبط شد (۷ مهر ۱۴۰۳) تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را زودتر مشخص کنید هشدار فرونشست زمین در مشهد و کرمان
سرخط خبرها

اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر

  • کد خبر: ۲۲۹۰۵۵
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۳
اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر
چهارمین اطلاعیه هلال احمر پس از سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور صادر شد

به گزارش شهرآرانیوز، این اطلاعیه به شرح زیر است:

۱. با توجه به استمرار عملیات جست‌وجو و نجات بالگرد حادثه‌دیده حامل رئیس جمهوری و همراهانش، اخبار رسمی در این خصوص از طریق اطلاعیه‌های رسمی هلال‌احمر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلام می‌شود، انتشار اخبار از منابع و رسانه‌های غیر رسمی، صرفا گمانه زنی است.

۲.  جمعیت هلال‌احمر بر اساس تکالیف ذاتی و انسانی خود و انتظارات آحاد مردم ایران از هیچ کوششی برای جست‌وجوی خادمان مردم فروگذار نخواهد کرد و تیم‌های تخصصی این جمعیت با استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود،  در حال جست‌وجوی منطقه احتمالی وقوع حادثه هستند.

۳. در حال حاضر تعداد ۶۵ تیم امدادی، در شرق معدن مس سونگون و روستای اوزی در جست‌وجوی بالگرد حادثه‌دیده هستند و به دلیل حساسیت شرایط، تعداد تیم‌های اعزامی آنست هلال‌احمر (سگ‌های زنده‌یاب) به همراه تجهیزات پیشرفته و تخصصی از تهران و استان‌های مجاور به منطقه وقوع حادثه به ۲۱ تیم افزایش یافته است.

۴. شرایط جوی منطقه، مه‌گرفته و بارانی بوده و عملیات جست‌وجو با وجود شرایط سخت و کاهش دید در منطقه و همچنین مخاطرات محیطی با کندی مواجه است.

۵. اخبار تکمیلی در اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->