فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات پورمحمدی: می‌دانستم رأی نمی‌آورم ظریف در مشهد: ایرانی نباید تحقیر شود، ایرانی باید در سراسر جهان تجلیل شود خیانت بابک زنجانی در امانت تذکر به ۸ رسانه به دلیل تخلفات انتخاباتی زمان پخش مستندهای انتخاباتی پزشکیان و جلیلی مشخص شد بازداشت مالک سابق نساجی مازندران (۱۲ تیر ۱۴۰۳) وزیر خارجه آمریکا: با مصر و قطر تلاش‌های بی‌وقفه برای تحقق آتش‌بس در غزه را انجام می‌دهیم معاون بین‌الملل دفتر رهبری: نامه رهبری به جوانان آمریکا نامه‌ای به دغدغه‌مندان عالم است رئیس‌جمهور ونزوئلا پیشنهاد برای ازسرگیری گفت‌وگوی مستقیم با آمریکا را پذیرفت زاکانی برای تبلیغات ریاست‌جمهوری همچنان در مرخصی است | اداره تهران برعهده کیست؟ گردان پهپاد و ساختمان جدید جنگال منطقه پدافند هوایی مرکزی افتتاح شد راه درست انتخاب درست حزب‌الله لبنان ۲ شهرک صهیونیست‌نشین دیگر را هدف قرار داد علی اف: قانون اساسی ارمنستان ادعای ارضی علیه سرزمین ما دارد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نخست‌وزیر روسیه: زندگی ابراهیم رئیسی، وقف خدمت به مردم بود

  • کد خبر: ۲۲۹۲۹۱
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶
نخست‌وزیر روسیه: زندگی ابراهیم رئیسی، وقف خدمت به مردم بود
نخست‌وزیر روسیه در پیامی به معاون اول رئیس‌جمهوری، جان‌باختن رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه در سانحه هوایی را تسلیت گفت و اظهار داشت:‌ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، همه زندگی خود را وقف خدمت به مردم نمود.

به گزارش شهرآرانیوز، میخائیل میشوستین در این پیام تسلیت خطاب به محمد مخبر افزود: از طرف دولت فدراسیون روسیه و نیز از جانب خود درگذشت غم انگیز رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای سید ابراهیم رئیسی و مقامات همراه ایشان را تسلیت عرض می‌نمایم.

نخست وزیر روسیه با بیان اینکه این ضایعه، یک فقدان بزرگ برای ایران است، اظهار داشت: سید ابراهیم رئیسی تمام زندگی خود را وقف خدمت فداکارانه به کشور ایران کرد.

میشوستین در ادامه این پیام تسلیت نوشت: مایلم به سهم بسزای ابراهیم رئیسی در تقویت روابط دوستانه و حسن همجواری میان روسیه و ایران اشاره کنم. ما در غم و درد این سوگ شریک هستیم.

رئیسی، فرزند وفادار ایران بود

ویچسلاو والودین رئیس دومای دولتی روسیه نیز با ارسال پیامی به محمد باقر قالیباف همتای ایرانی خود و رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: درگذشت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه در اثر سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی را صمیمانه تسلیت می‌گویم.

والودین در این پیام تسلیت افزود: آقای رئیسی، فرزند وفادار کشورش، همواره از منافع ایران دفاع کرد، برای استقلال و تحکیم حاکمیت آن در دنیای چند قطبی مبارزه کرد. نمی‌توان سهم سید ابراهیم رئیسی در تقویت روابط دوستانه روسیه و ایران را نادیده گرفت.

رئیس دومای دولتی روسیه خاطرنشان کرد: این سانحه یک ضایعه بزرگ برای همه ماست. ما شریک اندوه مردم ایران هستیم. خواهشمندم مراتب همدردی اینجانب را به خانواده و نزدیکان جانباختگان برسانید.

پیش از این، رئیس‌جمهوری، رؤسای دومای دولتی (مجلس سفلی) و شورای فدراسیون (مجلس سنا)، وزیر امور خارجه، رئیس کمیته بین‌الملل دوما، اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس، رئیس اداره امور دینی مسلمانان و برخی دیگر از مقامات و شخصیت‌های روسیه، عروج شهادت گونه رئیس جمهوری و همراهان وی را تسلیت گفته اند.

شماری از شهروندان مسکو پایتخت روسیه نیز روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ و ساعتی پس از انتشار خبر عروج شهادت‌گونه رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و همراهان وی در سانحه هوایی، با اهدای گل به سفارت کشورمان در مسکو با مردم ایران ابراز همدردی کردند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->