فرمانده کل سپاه در مشهد: شهید رئیسی، سیدالشهدای خدمت بود درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات پورمحمدی: می‌دانستم رأی نمی‌آورم ظریف در مشهد: ایرانی نباید تحقیر شود، ایرانی باید در سراسر جهان تجلیل شود خیانت بابک زنجانی در امانت تذکر به ۸ رسانه به دلیل تخلفات انتخاباتی زمان پخش مستندهای انتخاباتی پزشکیان و جلیلی مشخص شد بازداشت مالک سابق نساجی مازندران (۱۲ تیر ۱۴۰۳) وزیر خارجه آمریکا: با مصر و قطر تلاش‌های بی‌وقفه برای تحقق آتش‌بس در غزه را انجام می‌دهیم معاون بین‌الملل دفتر رهبری: نامه رهبری به جوانان آمریکا نامه‌ای به دغدغه‌مندان عالم است رئیس‌جمهور ونزوئلا پیشنهاد برای ازسرگیری گفت‌وگوی مستقیم با آمریکا را پذیرفت زاکانی برای تبلیغات ریاست‌جمهوری همچنان در مرخصی است | اداره تهران برعهده کیست؟ گردان پهپاد و ساختمان جدید جنگال منطقه پدافند هوایی مرکزی افتتاح شد راه درست انتخاب درست حزب‌الله لبنان ۲ شهرک صهیونیست‌نشین دیگر را هدف قرار داد علی اف: قانون اساسی ارمنستان ادعای ارضی علیه سرزمین ما دارد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اردوغان در تماس با مخبر: ملت و دولت ترکیه در کنار ایران هستند

  • کد خبر: ۲۲۹۲۹۵
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
اردوغان در تماس با مخبر: ملت و دولت ترکیه در کنار ایران هستند
رییس‌جمهور ترکیه در تماس تلفنی با مخبر مدیر قوه مجریه گفت: ملت ترکیه در کنار ملت ایران است و از صمیم قلب آرزوی صبر جمیل برای شما و مردم ایران دارم.

به گزارش شهرآرانیوز، رجب طیب اردوغان رییس‌جمهور ترکیه عصر امروز (دوشنبه) در تماسی تلفنی با محمد مخبر مدیر قوه مجریه با ابراز مراتب همدردی و همدلی دولت و ملت ترکیه با مردم ایران گفت‌ : پس از پیام تسلیت به رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران خواستم که با شما نیز تماس‌ گرفته و ضمن آرزوی غفران الهی برای آیت الله رییسی، دکتر امیرعبدالهیان و هیئت همراه اعلام کنم ملت ترکیه در کنار ملت ایران است و از صمیم قلب آرزوی صبر جمیل برای شما و مردم ایران دارم.

اردوغان افزود:آقای رئیسی و آقای امیرعبدالهیان در ایجاد صلح و ثبات در منطقه بسیار کوشیدند و من از آنها خاطراتی ماندگار در ذهن خواهم داشت.

مخبر نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن تشکر از ابراز همدردی و تسلیت رئیس جمهور ترکیه گفت : ترکیه همواره برای ایران کشوری مهم و راهبری است و تاریخ نشان داده دو ملت ترکیه و ایران همواره در سختی ها در کنار هم بودند.

مدیر اجرایی قوه مجریه افزود: استحکام درونی نظام جمهوری اسلامی ایران نوید گذر  از موقعیت کنونی را با سلامت و توفیق می دهد.

وی در این گفتگوی تلفنی خاطرنشان کرد: از محبت های شما که به نمایندگی از مردم ترکیه ابراز شده بسیار سپاسگزارم و امیدوارم روزهای خوبی برای دولت در پیش رو باشد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->