پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد | جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی علیپور مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد پیام ستاره‌های پرسپولیس: اول تسویه‌حساب، بعد تمدید قرارداد بیرانوند فردا قراردادش را فسخ می‌کند؟ پرسپولیس به دنبال مربی ایرانی هم هست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایتالیا و آلبانی در یورو۲۰۲۴| گام لرزان مدافع عنوان قهرمانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و گل‌گهر در جام حذفی(۲۶ خرداد ۱۴۰۳)| سپاهان به دنبال جام نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و کرواسی در یورو۲۰۲۴| لشگر شکست‌خورده مودریچ پخش زنده بازی ایتالیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم

  • کد خبر: ۲۲۹۸۹۰
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم
باشگاه استقلال شایعات درباره تمدید قرارداد برخی بازیکنان این تیم را به شدت تکذیب کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر خبر‌ها و شایعات متعددی درباره توافق برخی بازیکنان با باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد به گوش خورده است.

این اخبار از زمان حضور خطیر در راس مدیریت باشگاه استقلال به گوش می‌رسید و گفته می‌شد آقای مدیر برای اینکه تیم فصل بعد را با نظر خود ببندد، اقدام به مذاکره با برخی بازیکنان کرده و قصد دارد با آنها قرارداد‌هایی را به امضاء برساند.

با جدایی خطیر از استقلال، اما این اخبار تا حدی مسکوت ماند، اما بار دیگر از گوشه و کنار شنیده می‌شود که سران جدید باشگاه استقلال در تلاشند قرارداد برخی بازیکنان را تمدید کنند.


درمیان این بازیکنان ملی‌پوشان هم دیده می‌شوند، اما مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند که هیچ یک از این اخبار صحت ندارد.

در همین راستا فرشید سمیعی که مسئولیت مدیریت باشگاه استقلال را به عهده دارد اعلام کرده این باشگاه در روز‌های اخیر هیچ مذاکره‌ای با بازیکنان نداشته است و خبر تمدید قرارداد با برخی بازیکنان به طور کلی کذب است.

سمیعی درحالی این خبر را تکذیب کرده که برخی نزدیکان به باشگاه استقلال معتقدند باشگاه استقلال در راستای انگیزه سازی برای برخی بازیکنان و آسوده شدن خیالش بابت ماندن برخی چهره‌ها برای فصل بعد چنین اقداماتی را انجام داده است.

حتی گفته شده مسئولان کنونی باشکاه استقلال با بازیکنان مورد نظر برای پرداخت مطالبات قبلی به توافق نیز رسیده است، اما همه این اخبار توسط فرشید سمیعی تکذیب شده تا به نوعی اطلاع رسانی‌های روز‌های اخیر زیر سوال برود

به هرحال زمان زیادی تا پایان لیگ برتر باقی نمانده است و باشگاه استقلال بعد از پایان لیگ قطعا به سرعت وارد عمل خواهد شد و قرارداد بازیکنان را تمدید خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->