ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نکونام: باید هوشیار باشیم

  • کد خبر: ۲۲۹۸۸۲
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴
نکونام: باید هوشیار باشیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه بازی با نساجی قائمشهر به تشریح آخرین وضعیت تیمش پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد نکونام درباره مسابقه استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ساکت الهامی دوست خوبم به لحاظ فنی، تیم خوب و باشخصیتی ساخته که در هفته‌های اخیر توانسته نتایج قابل قبولی بگیرد. ما هم استقلال هستیم و در فصل جاری بازیکنان‌مان ثابت کرده‌اندکه بسیار فداکارانه، جنگنده و با تعصب بازی می‌کنند تا دل هواداران را شاد کنند. ما تا روز آخر به حمایت‌های بی‌دریغ و خالصانه چه از سوی هواداران و چه از سوی پیشکسوتان خود نیاز داریم و ان‌شاءالله بتوانیم لطف آنها را جبران کنیم.

وی که سابقه سرمربیگری در نساجی و صعود این تیم مازندرانی آن هم پس از ۲۴ سال را در کارنامه دارد، گفت: من در آن زمان کار خاصی نکردم، بلکه نساجی و شهر قائمشهر لیاقت صعود به لیگ برتر را داشتند. آن اتفاق برای همیشه در ذهن و زندگی من نقش بسته است و هرگز آن را فراموش نخواهم کرد، اما اینجا دوست دارم بیشتر درباره استقلال و تماشاگرانش حرف بزنم. سه فینال مهم در پیش داریم که فینال اول‌مان فرداست، همه از اهمیت مسابقه مطلع هستیم و با تمام توان به زمین می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: مهمترین فاکتور برای موفقیت، حفظ آرامش و تمرکز روی بازی‌ها و تمرینات است. همه متحد و یکدل هستیم تا پایان خوبی برای فصل رقم بزنیم. لازم است این روز‌ها همه ما استقلالی‌ها هوشیارتر از همیشه باشیم و اجازه ندهیم کسی بخواهد اتحاد‌مان را به هم یا با حواشی به تیم‌مان ضربه بزند. در حال حاضر در آرامش هستیم و این نکته مهمی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->