آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی علیپور مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد پیام ستاره‌های پرسپولیس: اول تسویه‌حساب، بعد تمدید قرارداد بیرانوند فردا قراردادش را فسخ می‌کند؟ پرسپولیس به دنبال مربی ایرانی هم هست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایتالیا و آلبانی در یورو۲۰۲۴| گام لرزان مدافع عنوان قهرمانی
سرخط خبرها

عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم

  • کد خبر: ۲۲۹۸۹۵
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم
رضا عنایتی اعلام کرد در ماجرای محل برگزاری بازی هفته آخر با استقلال تصمیم گیرنده نیست و باشگاه پیکان سیاست‌ها را مشخص می‌کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، از مدت‌ها قبل موضوع محل برگزاری بازی استقلال مقابل پیکان در هفته آخر لیگ برتر به یک سوال مهم تبدیل شده است.  

دراین میان باشگاه پیکان واکنش‌های متفاوتی نسبت به این ماجرا نشان داده است. اخیرا این باشگاه اعلام کرده فقط در ورزشگاه پاس تهران مقابل پیکان بازی خواهد کرد و حاضر نیست جایی جز ورزشگاه خانگی آن هم بدون حضور تماشاگر مقابل استقلال قرار بگیرد.


به تازگی نیز از رضا عنایتی، سرمربی این تیم سوال شده که درباره محل برگزاری بازی هفته آخر مقابل استقلال چه اطلاعاتی دارد که سرمربی پیکان که خود سال‌ها برای استقلال بازی کرده در پاسخ به این سوال چنین گفته است:

عنایتی در مورد میزبانی از استقلال در بازی آخر خارج از تهران گفت: در این مورد من تصمیم گیرنده نیستم و هر تصمیمی باشگاه بگیرد تبعیت می‌کنم
 بازیکنان، مدیریت و هیات مدیره باشگاه پیکان همه پای کار هستند تا با همدلی موفق باشیم.
به این ترتیب باید منتظر هفته آخر باشیم تا سازمان لیگ کلاف سردرگم میزبانی پیکان از استقلال را باز کند. برخی خبر‌های تایید نشده حکایت از آن دارد که این بازی قرار است در شهر قزوین انجام شود تا تماشاگران استقلال هم بتوانند در این بازی حضور یابند، اما ظاهرا اگر در این بازی مجوز حضور تماشاگر داده شود، باشگاه پیکان نیز به دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها است و قصد دارد از تماشاگران پرسپولیس به نفع خود بهره بگیرد.
البته بازی این تیم مقابل تراکتور در هفته بیست و هشتم نیز اهمیت بسیاری دارد و اگر پیکان در این بازی نتیجه مطلوب نگیرد، برای ماندن در لیگ برتر باید در هفته پایانی از استقلال امتیاز بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->