قیمت امروز انواع گوشی موبایل در بازار مشهد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) صادرات روغن نباتی مجاز شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آیا طلافروشی‌های مشهد در عید قربان ۱۴۰۳ تعطیل هستند؟ عقب‌نشینی ۱۶.۵ هزار واحدی شاخص کل | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) هر گرم طلا در بازار مشهد چند؟ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) در کدام مناطق مشهد، می‌توان آپارتمان با رهن کامل ۵۰۰ میلیون تومان یافت؟ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های صفر ایرانی و خارجی در مشهد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) | دنا پلاس ۹۹۰ میلیون تومان جریمه‌های سنگین در انتظار کدام مالکان است؟ دلار کاهشی شد | قیمت امروز ارز، طلا، سکه و رمزارز (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) توزیع گوشت گرم برزیلی تنظیم‌بازار در مشهد آغاز شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) خراسان‌رضوی؛ سومین تولیدکننده شیر در کشور طرح تبدیل حواله خودرو دنا پلاس به تارا اتوماتیک آغاز ثبت‌نام ایران‌خودرو ویژه عید قربان با تحویل ۹۰ روزه + جزئیات (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) مروری بر اظهارات اقتصادی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در ششمین روز تبلیغات تلویزیونی آغاز پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری نیمه اول تیر از پس‌فردا (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) امتیازات ایران خودرو برای حواله‌داران پژو پارس قیمت‌های سرسام‌آور بلیت پروازهای تهران_مشهد تا هفت میلیون تومان! به دنبال شکست انحصار سراهای بزرگ لوازم خانگی در مشهد هستیم نرخ بهره بین بانکی کاهش یافت (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) قیمت امروز انواع گوشی سامسونگ و آیفون (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) | قیمت‌ها افزایش یافت نشست تخصصی بررسی الگوی مصرف برق در صنایع خراسان رضوی برگزار شد | انرژی پایدار، دغدغه اول صنایع استان + فیلم خرید بیش از ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خراسان‌رضوی قیمت دام زنده در بازار روز مشهد اعلام شد (۲۶ خرداد ۱۴٠۳) با ۱۰۰ میلیون تومان کجای مشهد می‌توان خانه اجاره کرد؟ (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) تشکیل حدود ۱۰ هزار پرونده خسارت خودرو در جریان سیل اخیر | خسارت تگرگ در مشهد، بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان! + فیلم
سرخط خبرها

شهید جمهور شرکت نیشکر هفت تپه را احیا کرد

  • کد خبر: ۲۲۹۹۰۱
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
شهید جمهور شرکت نیشکر هفت تپه را احیا کرد
یک فعال کارگری شرکت نیشکر هفت تپه گفت: با پیگیری‌ و ایستادگی شهید سید ابراهیم رییسی، این شرکت به آرامش رسیده و احیا شد و سه سال است حقوق ما تأخیر نداشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین شریفی سرخه با اشاره به تلاش‌های آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور فقید در حمایت از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه و حل مشکلات این شرکت که در ان زمان وارد بحران جدی شده بود، اظهار کرد: کمتر کسی است که نداند شهید سید ابراهیم رئیسی اولین شخصی بود که در دستگاه قضائی با قدرت در کنار کارگران نیشکر هفت تپه ایستاد و در ادامه بعد از رسیدن به منصب ریاست جمهوری با خلع ید و واگذاری هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آجر شدن نان قریب به ۶ هزار کارگر جلوگیری کرد.

وی افزود: اوج شهامت و شجاعت وی در مبارزه با فساد را در پرونده پرفراز و نشیب هفت تپه می‌توان مشاهده کرد، پرونده‌ای که هیچ کسی شهامت ورود به آن را نداشت، اما سید ابراهیم رئیسی با لبیک به صدای کارگران هفت تپه در کنار قشر کارگر ایستاد و از استثمار هفت تپه به دست قلدران سرمایه داری جلوگیری کرد.

این کارگر شرکت نیشکر هفت تپه تاکید کرد: سیدالشهدای خدمت نقش کلیدی در نجات کارگران هفت تپه داشت به طوری که در میان کارگران به عنوان اولین ناجی و حامی آنها شناخته شده است اگر چه برخی افراد قصد داشتن که زحمات وی را به نام خود مصادره کنند، اما کارگران هفت تپه به خوبی می‌دانند که وی از زمانی که ریاست قوه قضائیه را داشت گام اول را با قاطعیت در دفاع از حقوق قشر کارگر چه در هفت تپه و چه در هپکو و دیگر واحد‌های تولیدی که مورد بی مهری قرار گرفته بودند با قاطعیت برداشته بود.

شریفی عنوان کرد: کارگران این روز‌ها در سوگ رئیس جمهور خود به عزاداری پرداختند و فضای مجازی و حقیقی شرکت نیشکر هفت تپه مملو از آه و ماتم شد.

وی عنوان کرد: رئیسی اکنون از میان ما به آسمان پر کشید، اما یاد و خاطره او هیچگاه از قلب کارگران هفت تپه پاک نخواهد شد، امروز کارگران نیشکر هفت تپه عزادار کسی هستند که با خلوص نیت و به دور از هر گونه حاشیه‌ای فقط برای رضای خدا و خدمت به مردم گام برمی داشت.

شریفی تصریح کرد: صدای ناله‌های نیشکر در فراق سید الشهدای خدمت از گوشه و کنار هفت تپه به گوش می‌رسد و فراغ این سرباز غیور و شریف رهبری رخت عزا را بر تن نیشکر‌ها انداخته است.

این فعال کارگری تصریح کرد: امروز به لطف این اقدام جهادی سید ابراهیم رئیسی قریب به سه سال است که حقوق کارگران نیشکر هفت تپه نه تنها یک روز عقب نیفتاده است بلکه با اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و همسان سازی حقوق‌ها شاهد افزایش ۲ برابری حقوق‌های کارگران هستیم.

شریفی توضیح داد: در بخش تولیدی، کارگاه‌های مختلف تولیدی از جمله تولید قارچ، پرورش بلدرچین و ماهی، احیا و راه اندازی شده‌اند. در بخش کشت‌های غیر نیشکری شاهد کشت چغندر، گندم، کلزا و جو در سطح وسیعی هستیم و در بخش تولید شکر شاهد افزایش ۲۰۰ درصدی تولید هستیم که همگی اینها مرهون نگاه مدبرانه و ورود جهادگونه شهید سید ابراهیم رئیسی چه در کسوت ریاست دستگاه قضائی و چه در کسوت رئیس جمهوری هستیم.

وی ادامه داد: از مسئولان عالی دولت انتظار می‌رود قولی که شهید سید ابراهیم رئیسی به کارگران هفت تپه داده را عملی کنند و شرکت نیشکر هفت تپه را به صورت قطعی به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار کنند، این قولی بود که شهید ابراهیم رئیسی در حضور خود میان کارگران هفت تپه به آنان داده بود.

گفتنی است؛ شرکت هفت تپه که پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم به دلیل اعتصاب های کارگری به سرخط اخبار تبدیل شده بود و صدها کارگر این شرکت آینده شغلی برای خود متصور نبودند، با تشکیل دولت سیزدهم و گره گشایی از مشکل های این شرکت، بار دیگر شیرینی کار و تولید کام کارگران این شرکت را شیرین کرد. شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با وسعتی بیش از ۲۴ هزار و ۹۰۰ هکتار در نزدیکی شهر شوش و در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال اهواز قرار دارد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->