ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) در روز انتخابات (۸ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان | مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی پرداخت می‌شود (۸ تیر ۱۴۰۳) زلزله نسبتاً شدیدی اردبیل را لرزاند (۸ تیر ۱۴۰۳) آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم
سرخط خبرها

تیراندازی در کازرون ۵ مجروح برجای گذاشت (۶ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۰۴۰۱
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵
تیراندازی در کازرون ۵ مجروح برجای گذاشت (۶ خرداد ۱۴۰۳)
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: فردی که ۵ نفر از اعضای یک خانواده را مجروح کرده بود در کمتر از یک ساعت دستگیر و روانه دادسرا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بیژن بارسالاری امروز ۶ خردادماه در تشریح این خبر اظهار کرد: صبح امروز پس از اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی و مجروح شدن ۵ نفر (۲ نفر زن و ۳ نفر مرد) در یکی از روستا‌های بخش خشت (بورکی)، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهم قبل از حضور ماموران از محل متواری شده بود، افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که متهم فردی ۴۸ ساله بوده که به سمت خانواده همسر برادرش اقدام به تیراندازی کرده است.

فرمانده انتظامی کازرون ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند با اقدامات تخصصی عامل تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در کمتر از یک ساعت در مخفیگاهش دستگیر کنند.

بارسالاری با اشاره به کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز و تعدادی فشنگ از متهم، تصریح کرد: عامل تیراندازی در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی و خانوادگی اعلام کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بر هم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به مخلان را نخواهد داد و با قاطعیت با آنان برخورد می‌کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->