دبیریان: برگزاری نمایشگاه «مشهد اینوکس-فاینکس» گامی مؤثر در جهت تحقق شعار سال و توسعه اقتصاد شهری است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: تزریق نشاط و امید به شهروندان هدف اصلی ماست اجرای ۵۱۵ رای قلع در سال ۱۴۰۳ در مشهد جشنواره‌های شهری مشهد فرصتی برای نشاط مومنانه و تزریق حال خوب به شهروندان است حل معضل حاشیه نشینی در بخش مرکزی شهرستان مشهد با بازنگری در تقسیمات کشوری جشنواره گل‌های لاله مشهد میزبان شکوه بهاری طبیعت نگاهی به بازار سوغات زائر در مشهد و چالش هایش | سوغات مشهد همچنان ساخت چین! هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲۱ فروردین ۱۴۰۴) شهردار مشهد: روند عملیات اجرای پروژه دوربرگردان غیرهم‌سطح شرقی حضرت ابوطالب ادامه دارد درباره قدیمی‌ترین کوچه خیابان عبادی مشهد | گذر «حوض لقمان» که بعدها به «کوی سعادت» رسید نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت شهری مسئولیت دارد زمینه جمع‌آوری سرمایه خُرد مردم را فراهم کند طی سال ۱۴۰۳ چند نفر در مشهد فوت کردند؟ موحدی: کارگروه‌های مختلف در شورای شهر مشهد جهت حمایت از جبهه مقاومت تشکیل شده است | مسئله فلسطین باید بزرگ شود نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: امیدوارم همت مجموعه دولت و استان برای قطار سریع السیر مشهد-تهران نتیجه‌بخش باشد سید حسین احمدزاده، سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد شد (۲۰ فروردین ۱۴۰۴) آرایشِ نوروزیِ مشهدِ عزیز! باران بهاری در مشهد آلودگی هوا را شست (۲۰ فروردین ۱۴۰۴) هدف گذاری برای تحقق کامل اهداف پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴ علوی مقدم: سال ۱۴۰۴ نویدبخش نشاط اجتماعی و توسعه ورزش در شهر امام رضا(ع) است تدوین بسته جامع سرمایه‌گذاری در دستور کار شهرداری مشهد قرار گرفت
سرخط خبرها

فراهم شدن زیرساخت امکان دورکاری برای تمامی پرسنل شهرداری

  • کد خبر: ۲۳۰۵۲
  • ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
فراهم شدن  زیرساخت امکان دورکاری برای تمامی پرسنل شهرداری
تمهیدات پیش‌بینی شده امکان استفاده کلیه همکاران مجموعه شهرداری مشهد از خدمات سامانه‌های مختلف مالی، شهرسازی، نظارتی و... از طریق دورکاری فراهم شد
به گزارش شهرآرانیوز، محمد جواد رجائیان مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از فراهم شدن امکان استفاده تمامی پرسنل شهرداری مشهد از خدمات سامانه‌های مختلف مالی، شهرسازی، نظارتی و ... از طریق دورکاری خبرداد.

وی گفت: باتوجه به شرایط حاد ناشی از شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرای سیاست‌های مدیریت شهری مشهد مبنی بر ارائه خدمات غیرحضوری و دورکاری و برقراری تمهیدات لازم به منظور پیشتیبانی از فعالیت‌ها و ماموریت‌های کلیه سازمان‌ها، شرکت‌ها، مناطق و مدیریت‌های مختلف مجموعه شهرداری، این سازمان زیرساخت مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان فراهم کرد که می‌توان از این اقدام با عنوان مانوری جامع و عملیاتی در حوزه خدمت‌رسانی الکترونیکی نام برد.

وی در ادامه به مهم‌ترین اقدامات سازمان اشاره و اظهار کرد: تأمین امکانات سخت‌افزاری و تقویت زیرساخت شبکه اختصاصی و مناسب (VPN)، به میزان ۸۹۶ مورد، اعمال تنظیمات انتقال تماس شماره تلفن‌های شبکه (VoIP) بر روی تلفن‌های شخصی پرسنل شهرداری به تعداد ۴۳۶ مورد و همچنین پایش مستمر شبکه و مرکزداده شهرداری به منظور ارائه بهینه سرویس دورکاری، پشتیبانی، آموزش و رفع مشکلات همکاران دورکار در اتصال به شبکه شهرداری، تجهیز و آماده‌سازی سوله‌های بحران و نقاط معین به منظور اتصال به شبکه شهرداری و... جزو مهم‌ترین اقدامات سازمان فاوا در این زمینه بوده است.

رجائیان افزود: با تمهیدات پیش‌بینی شده امکان استفاده کلیه همکاران مجموعه شهرداری مشهد از خدمات سامانه‌های مختلف مالی، شهرسازی، نظارتی و... از طریق دورکاری فراهم شد؛ به نحوی که تاکنون ۶۹۵۶ نفر از همکاران شهرداری و ۲۱۸ پیمانکار بخش خصوصی از این سیستم استفاده نموده‌اند.

وی همچنین در خصوص استفاده پرسنل شهرداری مشهد از سامانه میز کار یکپارچه بیان کرد: زیرساخت‌های لازم به منظور استفاده کلیه همکاران مجموعه شهرداری مشهد از سامانه میزکار یکپارچه شهرداری فراهم آمده است؛ به نحوی که بر اساس آخرین بررسی‌ها تعداد ۵۶۰۴ نفر از همکاران مجموعه شهرداری مشهد از خدمات میز یکپارچه استفاده می‌نمایند.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در خاتمه افزود: در شرایط حساس کنونی با توجه به فراهم آمدن زیرساخت‌های لازم برای دورکاری کارکنان محترم شهرداری، انتظار می‌رود به تعداد همکارانی که از این خدمات استفاده می‌کنند تا ریشه کن شدن کامل بیماری کوئید۱۹ افزوده شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->