شناسایی ۱۳۰ نفر جهت دریافت نشان مشهد الرضا(ع) منصوریان: فلسلفه نشان مشهد الرضا (ع)، مردمی بودن آن است شهردار مشهد مقدس: نشان مشهدالرضا (ع) در تاریخ به یادگار خواهد ماند تاریخ‌گردی ۹۰ ساله در خیابان دانشگاه مشهد ثبت‌نام بیش از ۲۲۰۰ نفر برای عضویت در شورای اجتماعی محلات مشهد | احتمال تمدید مهلت نام‌نویسی از ماجرای نهر قدیمی منطقه تا مشکل ساخت وساز، در ملاقات مردمی شهردار منطقه  ۷  مشهد دستاورد‌های کلان مدیریت شهری مشهد در حوزه‌های زیرساختی حمل‌ونقل شهری آیین تودیع و معارفه فرماندار مشهد برگزار شد | قدردانی از «داوری»، آرزوی موفقیت برای «حسینی» + فیلم سرویس دهی رایگان متروی مشهد در روز‌های ۹ و ۱۰ دی ماه ۱۴۰۳ اعزام بیش از ۱۰۰ هزار نیروی کارگری به پروژه‌های شخصی، در ایست‌کار‌های مشهد توسعه کرامت‌محور در حوزه عمران و حمل‌ونقل شهر برگزاری دومین دوره مراسم «نشان مشهدالرضا(ع)» در روز ۱۰ دی | مشهد پیشتاز الگوسازی و تکریم نخبگان رویداد نشان مشهدالرضا(ع)، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های علمی مشهد هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۸ دی ۱۴۰۳) پیشکسوتان عرصه‌های مختلف مشهد باید در رویداد نشان مشهد الرضا (ع) تجلیل شوند واقعه ۱۰ دیماه مشهد برای تشکیل حکومت اسلامی اتفاق افتاد مراسم بزرگداشت شهدای دهم دی ماه مشهد برگزار شد + ویدئو روز‌های یادآور حماسه‌های مردم مشهد باید در فضای اجتماعی شهر مورد توجه قرار بگیرد «مردمی بودن» موضوع اصلی نشان مشهدالرضا (ع) است | نسل جوان با خلاء الگو‌ها مواجه است
سرخط خبرها

فراهم شدن زیرساخت امکان دورکاری برای تمامی پرسنل شهرداری

  • کد خبر: ۲۳۰۵۲
  • ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
فراهم شدن  زیرساخت امکان دورکاری برای تمامی پرسنل شهرداری
تمهیدات پیش‌بینی شده امکان استفاده کلیه همکاران مجموعه شهرداری مشهد از خدمات سامانه‌های مختلف مالی، شهرسازی، نظارتی و... از طریق دورکاری فراهم شد
به گزارش شهرآرانیوز، محمد جواد رجائیان مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از فراهم شدن امکان استفاده تمامی پرسنل شهرداری مشهد از خدمات سامانه‌های مختلف مالی، شهرسازی، نظارتی و ... از طریق دورکاری خبرداد.

وی گفت: باتوجه به شرایط حاد ناشی از شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرای سیاست‌های مدیریت شهری مشهد مبنی بر ارائه خدمات غیرحضوری و دورکاری و برقراری تمهیدات لازم به منظور پیشتیبانی از فعالیت‌ها و ماموریت‌های کلیه سازمان‌ها، شرکت‌ها، مناطق و مدیریت‌های مختلف مجموعه شهرداری، این سازمان زیرساخت مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان فراهم کرد که می‌توان از این اقدام با عنوان مانوری جامع و عملیاتی در حوزه خدمت‌رسانی الکترونیکی نام برد.

وی در ادامه به مهم‌ترین اقدامات سازمان اشاره و اظهار کرد: تأمین امکانات سخت‌افزاری و تقویت زیرساخت شبکه اختصاصی و مناسب (VPN)، به میزان ۸۹۶ مورد، اعمال تنظیمات انتقال تماس شماره تلفن‌های شبکه (VoIP) بر روی تلفن‌های شخصی پرسنل شهرداری به تعداد ۴۳۶ مورد و همچنین پایش مستمر شبکه و مرکزداده شهرداری به منظور ارائه بهینه سرویس دورکاری، پشتیبانی، آموزش و رفع مشکلات همکاران دورکار در اتصال به شبکه شهرداری، تجهیز و آماده‌سازی سوله‌های بحران و نقاط معین به منظور اتصال به شبکه شهرداری و... جزو مهم‌ترین اقدامات سازمان فاوا در این زمینه بوده است.

رجائیان افزود: با تمهیدات پیش‌بینی شده امکان استفاده کلیه همکاران مجموعه شهرداری مشهد از خدمات سامانه‌های مختلف مالی، شهرسازی، نظارتی و... از طریق دورکاری فراهم شد؛ به نحوی که تاکنون ۶۹۵۶ نفر از همکاران شهرداری و ۲۱۸ پیمانکار بخش خصوصی از این سیستم استفاده نموده‌اند.

وی همچنین در خصوص استفاده پرسنل شهرداری مشهد از سامانه میز کار یکپارچه بیان کرد: زیرساخت‌های لازم به منظور استفاده کلیه همکاران مجموعه شهرداری مشهد از سامانه میزکار یکپارچه شهرداری فراهم آمده است؛ به نحوی که بر اساس آخرین بررسی‌ها تعداد ۵۶۰۴ نفر از همکاران مجموعه شهرداری مشهد از خدمات میز یکپارچه استفاده می‌نمایند.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در خاتمه افزود: در شرایط حساس کنونی با توجه به فراهم آمدن زیرساخت‌های لازم برای دورکاری کارکنان محترم شهرداری، انتظار می‌رود به تعداد همکارانی که از این خدمات استفاده می‌کنند تا ریشه کن شدن کامل بیماری کوئید۱۹ افزوده شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->